حسینی: گوام تیم خیلی خوبی است : مدافع میانی تیم ملی پیش از تمرین امروز تیم ...


مدافع میانی تیم ملی پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این که این تیم اردوی خیلی خوبی را شروع کرده است گفت که گوام تیم خیلی خوبی است. خبرگزاری ایسنا: مدافع میانی تیم ملی پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این که این تیم اردوی خیلی خوبی را شروع کرده است گفت که گوام تیم خیلی خوبی است.

سیدجلال حسینی اظهار کرد: زمین آزادی به شرایط ما خیلی کمک می‌کند. در کمپ نمی‌توانستیم خوب تمرین کنیم اما اینجا می‌توانیم کار خود را به خوبی پیش ببریم و برای یک بازی سخت آماده باشیم.

وی درباره تیم ملی فوتبال گوام نیز خاطرنشان کرد: گوام تیم خیلی خوبی است و آنها پیشرفت کرده‌اند و همین موضوع کار ما را خیلی سخت می‌کند.

حسینی با ابراز تاسف نسبت به این که همواره اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران کم است، اظهار کرد: امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند.

مدافع میانی تیم ملی درباره انتقال تمرین‌های این تیم از کمپ تیم‌های ملی به زمین اصلی ورزشگاه آزادی اظهار کرد: در زمین کمپ نمی‌توانستیم تمرین کنیم. ما تیم ملی فوتبال یک کشور هستیم و باید بتوانیم تمرین‌های خوبی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم حداقل شرایط را برای ما فراهم کنند.


ویدیو : حسینی: گوام تیم خیلی خوبی است