حسینی: عمان جدی ترین حریف ماست : مدافع تیم ملی گفت: در حال حاضر این عمان تیمی ...


مدافع تیم ملی گفت: در حال حاضر این عمان تیمی نیست که پیش از این با آن بازی کرده ایم. کاپ: سید جلال حسینی درباره حضورش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: حضور در اردوی امارات به ما کمک می کند تا در شرایط آب و هوایی مسقط تمرینات مان را برگزار کنیم و با وضعیت جوی عمان آشنا شویم.

وی در این باره که حریف بعدی تیم ملی را چطور ارزیابی می کند، توضیح داد: من پیش از این مقابل تیم عمان بازی کرده ام اما این تیم دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده و در حال حاضر این عمان تیمی نیست که پیش از این با آن بازی کرده ایم.

مدافع تیم ملی خاطرنشان کرد: بی شک جدی ترین حریف ما در این مرحله تیم عمان است و ما تلاش خواهیم کرد تا با به دست آوردن هماهنگی بیشتر در این بازی هم به پیروزی برسیم.

حسینی در این باره که به عنوان یکی از باتجربه های تیم ملی در این باره که تا چه اندازه توانسته با جوان ترهای این تیم ارتباط برقرار کند به کاپ گفت: خوشبختانه جوانانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند همگی جزو خوب های لیگ هستند. این بازیکنان آینده سازان تیم ملی خواهند بود و من به عنوان یک عضو قدیمی تر هر کمکی از دستم بربیاید تا این بازیکنان در تیم ملی موفق تر باشند دریغ نخواهم کرد.


ویدیو : حسینی: عمان جدی ترین حریف ماست