حسن روحانی: با تهمت‌زدن‌، آدم‌های بی‌ریشه به صحنه آمدند و لجن‌پراکنی کردند :



حسن روحانی: با تهمت‌زدن‌، آدم‌های بی‌ریشه به صحنه آمدند و لجن‌پراکنی کردند

امان از روزی که با ایجاد فضای ناسالم، لجن پراکنی شروع شود و عده ای بی رحمانه به چهره های وفادار به نظام بتازند/تهمت ها در انقلاب ادامه پیدا کرد و آدم های بی ریشه به صحنه آمدند و به لجن پراکنی ادامه دادند/همان روز سه بار به منزل بنده زنگ زدند و به خانواده اعلام می کنند که «به فلانی تاکید کنید که برای جلسه امشب حتما خودش را هر جا هست برساند.»

 

بازیگرانی که نقش روحانی بازی کردند , نمایندگان به وزرای روحانی اعتماد کردند , روحانی

 

انتخاب : رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امان از روزی که با ایجاد فضای ناسالم، لجن پراکنی شروع شود و عده ای بی رحمانه به چهره های وفادار به نظام بتازند.

 اهم اظهارات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پی می آید:

 

* [با اظهار تاسف از تخریب شخصیت بزرگان نظام] امان از روزی که با ایجاد فضای ناسالم، لجن پراکنی شروع شود و عده ای بی رحمانه به چهره های وفادار به نظام بتازند و واسفا از روزی که برخی از مردم تحت تاثیر این سخنان قرار بگیرند.

* تهمت ها در انقلاب ادامه پیدا کرد و آدم های بی ریشه به صحنه آمدند و به لجن پراکنی ادامه دادند.

 

* امام با اتکا به خدا و قدرت مردم توانست از همه مراحل سخت عبور کند. اگر مردم در صحنه باشند انقلاب به راه خود ادامه می دهد.

 

* در سال 58 گروهک ها احساس ناامیدی می کردند چرا که در سراسر کشور هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی آنها رای نیاورده بودند و به این دلیل شروع به انتقام گرفتن از مردم کردند و بعد از اینکه رئیس این گروهک با کمک بنی صدر به پاریی رفت، از آن پس بود که اقدامات تروریستی این گروهک آغاز شد. زمانی که مجلس تصمیم گرفت در برابر راس نفاق [بنی صدر] بایستد در روز 30 خردادماه یک نامه تهدید آمیز از سوی منافقین در کازیوی نمایندگان قرا گرفت و در آن رسما اعلام کرده بودند که «اگر مجلس رای به عدم کفایت سیاسی بنی صدر بدهد، باید منتظر حوادث ناگواری باشند.»

 

* فاجعه هفت تیر در شرایطی رخ داد که برخی از چهره های کنونی نظام از افراد دائم الحضور در جلسلت حزب بودند اما آن روز برخی همچون من به دلیل مسافرت به استان دیگر و برخی به دلیل دیرتر رسیدن، موفق به حضور نشده بودند.

 

* منافقین همان روز سه بار به منزل بنده زنگ زدند و  به خانواده اعلام می کنند که «به فلانی تاکید کنید که برای جلسه امشب حتما خودش را هر جا هست برساند.» تا به این ترتیب به اربابان خود در 8 تیر اعلام کنند که از انقلاب چیزی باقی نمانده است./انتخاب


ویدیو : حسن روحانی: با تهمت‌زدن‌، آدم‌های بی‌ریشه به صحنه آمدند و لجن‌پراکنی کردند