حسابدار سابق عامل سرقت از حساب كارمندان شركت : حسابدار سابق عامل سرقت از حساب ...



حسابدار سابق عامل سرقت از حساب كارمندان شركت

رییس پلیس فتای كیش از دستگیری حسابدار سابق یكی از شركت‌ها كه اقدام به خالی‌كردن حساب كارمند این شركت كرده بود، خبر داد.

سرگرد دالوند در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال شكایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانكی‌اش، ماموران پلیس فتا اقداماتی در این زمینه را آغاز كردند.

رییس پلیس فتای كیش ادامه داد: در این راستا ماموران پس از استعلام‌های انجام گرفته از بانك، متوجه شدند كه متهمان از اصفهان به حساب شاكی دسترسی پیدا كرده‌اند.

وی با بیان اینكه در بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته، متهم شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، اظهار كرد: پس از بازجویی‌ از متهم، مشخص شد كه وی حدود یك سال پیش در شركت محل كار شاكی، حسابدار بوده و به حساب‌های كارمندان دسترسی داشته است.

دالوند با بیان اینكه متهم پس از دستگیری و پذیرش بزه انتسابی برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا اعزام شد، گفت: دارندگان كارت‌های عابربانك باید توجه داشته باشند كه هیچ‌گاه كارت‌ها و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورتی كه مجبور به انجام این كار باشند، به سرعت آن را تغییر دهند.

وی ادامه داد: كاربران باید از رمزهای تكراری و قابل حدس، نظیر تاریخ تولد، شماره تلفن، شماره شناسنامه و ... استفاده نكنند و به صورت دوره‌ای و پی‌ در پی رمزهای خود را تغییر دهند.

رییس پلیس فتای كیش همچنین به مدیران موسسات و ادارات هشدار داد:در انتخاب پرسنل خود به ویژه افرادی كه به حساب و اطلاعات شخصی كارمندان دسترسی دارند، دقت بیشتری كنند و پس از تغییر آنان سریعا اطلاعات مربوط به شركت خود را كه در اختیار كارمند سابق بوده، تغییر دهند./ایسنا


ویدیو : حسابدار سابق عامل سرقت از حساب كارمندان شركت