حریق در بیمارستان فوق تخصصی منتصریه :  در مشهد رخ دادحریق در بیمارستان فوق ...



 
در مشهد رخ داد
حریق در بیمارستان فوق تخصصی منتصریه

مدیر حوزه سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع حریق در بیمارستان فوق‌تخصصی منتصریه خبر داد.

ابوالفضل تیموری در گفت‌و گو با  ایسنا ، در این باره گفت: به دنبال اعلام حادثه حریق در بیمارستان فوق‌تخصصی منتصریه مشهد ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان هشت ایستگاه را در ساعت 2:21 بامداد امروز به همراه 10 خودرو به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه 30 آتش‌نشان در محل حضور داشتند افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در داروخانه این بیمارستان آغاز شده و دود ناشی از آن تمامی طبقات را در بر گرفته است.

مدیر حوزه سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق و انتقال بیماران به محلی امن را آغاز کردند خاطرنشان کرد: گروهی از آتش‌نشانان بیماران را به محل امن منتقل کرده و گروه دیگر نیز شعله‌های آتش در داروخانه این بیمارستان را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت به ایسنا گفت: بیماران نیز پس از اتمام عملیات تخلیه دود با تایید پزشکان حاضر در بخش به اتاق‌های خود بازگشتند.

به گفته تیموری علت این حادثه که تنها خسارات مالی به جا مانده از آن بالا بود از سوی کارشناسان این سازمان بررسی خواهد شد.

به گزارش ایسنا بیمارستان فوق‌تخصصی منتصریه وابسته به دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد بوده و در بلوار امام‌خمینی (ره) این شهر قرار دارد.
/ایسنا


ویدیو : حریق در بیمارستان فوق تخصصی منتصریه