حرفهای خواندنی مرعشی در باره مشایی و احمدی نژاد : احمدی‌نژاد بدون اینكه شانس ...



احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد به اوباما

احمدی‌نژاد بدون اینكه شانس را داشته باشد در یك جایگاهی نشست كه همه را زیر سوال برد. خدا به كشور رحم كرد، كشور یك اصالت‌هایی داشت كه او نتوانست كار اصلی‌اش را انجام دهد. از نظر من كار اصلی كه احمدی‌نژاد دنبالش بود نفر اول شدن ایران بود. اصلا احمدی‌نژاد دنبال رییس‌جمهوری با یك دوره و دو دوره و رفتن نشستن در خانه نبود.

  اگر احمدی‌نژاد موفق شده بود و با سرمایه‌گذاری‌هایی كه كرده بود جواب گرفته بود قطعا به این زودی كنار نمی‌رفت، سرمایه‌گذاری او پول بود، احمدی‌نژاد معجزه پول را می‌فهمید. اصلا اینكه دنبال یارانه‌ها رفت، ربطی به كار اقتصاد نداشت، همه می‌دانستند این كار از نظر اقتصادی غلط است.


  پیش‌بینی مشایی در سال اول این شده بود كه پایان دوره آقای احمدی‌نژاد وضع كشور طوری خواهد شد كه مردم به خیابان‌ها می‌آیند و می‌گویند آقای احمدی‌نژاد یك دوره دیگر بماند. وقتی این اتفاق نیفتاد گفت ما مدل مدودف با پوتین را اجرا می‌كنیم؛ اینكه احمدی‌نژاد می‌گفت می‌خواهم به جای ٤٥ هزار تومان، ٢٠٠ هزار تومان به هر نفر بدهم، در حالی كه می‌دانست پولش نیست ولی دلش می‌خواست یك كاری كند كه روزی كه قرار است شورای نگهبان مشایی را رد صلاحیت كند ملت به خیابان‌ها بیایند و اعتراض كنند ولی اصلا باورش نمی‌شد كسی نیاید.

 
  آن ١١ روز كه در خانه نشست، دنبال این بود كه تكلیفش را با نظام مشخص كند.

 

 اخبار سیاسی  - اعتماد 


ویدیو : حرفهای خواندنی مرعشی در باره مشایی و احمدی نژاد