حراج اولین قرارداد رسمی گروه بیتلز +عکس : اولین قرارداد رسمی اعضای گروه بیتلز ...


اولین قرارداد رسمی اعضای گروه بیتلز و مدیر برنامه‌های‌شان در یک حراجی به فروش می‌رسد. این قرار داد که زمینه‌ساز ظهور بزرگترین گروه تاریخ موسیقی شد در اول اکتبر سال 1962 و چهار روز قبل از عرضه اولین سینگل آنها Love Me Do امضا شده بود. کافه سینما: اولین قرارداد رسمی اعضای گروه بیتلز و مدیر برنامه‌های‌شان در یک حراجی به فروش می‌رسد. این قرار داد که زمینه‌ساز ظهور بزرگترین گروه تاریخ موسیقی شد در اول اکتبر سال 1962 و چهار روز قبل از عرضه اولین سینگل آنها Love Me Do امضا شده بود.

در این قرارداد که بیش از پنج سال اعتبار داشت امضای هر چهار عضو گروه و مدیر برنامه‌های‌شان برایان اپشتین به چشم می‌خورد. در این قرارداد بندی وجود دارد که بر طبق آن در صورت نارضایتی حداقل دو نفر از اعضای گروه نسبت به عضو دیگر، آن شخص مجبور به ترک بیتلزها می‌شد و اختیارات بسیار زیادی هم برای اپشتین در نظر گرفته شده بود.

رونمایی از اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی راک , اولین اظهارنظر رسمی ترامپِ رییس جمهور درباره ایران , اولین سالن رسمی سینمای ایران

گابریل هیتون که یکی از افراد متخصص در حیطه نشر کتاب و نوشتن متون ادبی است در این باره می‌گوید: "بدون این قرارداد و روابطی که به واسطه آن به وجود آمدند تصور آن چه بیتلزها در عرصه موسیقی به دست آوردند باورنکردنی به نظر می‌رسید. عرضه و رهبری گروه بیتلز و انسجام درونی آن‌ها تا حدود بسیار زیادی مدیون پل اپشتین است. او همانطوری که پل مک کارتنی بیان کرده بود عضو پنجم گروه بود."

اولین قرارداد ipc , اولین مسابقه رسمی فوتبال , اولین مسابقه رسمی فوتبال در سال

این قرارداد با قیمت پایه دویست و پنجاه هزار پوند به حراج گذاشته شده است و انتظار می‌رود با قیمتی بیش از نیم میلیون پوند فروخته شود.


ویدیو : حراج اولین قرارداد رسمی گروه بیتلز +عکس