حذف يك جريان، جريان تندتري را به دنبال دارد :     حذف يك جريان، جريان تندتري ...



 

میگیرن چه مریضی هایی را با خود دنبال دارد , انحراف بینی چه بیماری هایی به دنبال دارد , عجب صبری خدا دارد

 

حذف يك جريان، جريان تندتري را به دنبال دارد


همه اصولگرايان "عليه السلام" نيستند/ همه جامعه ما خودي است و عده‌اي خاصي غيرخودي هستند كه آنها را هم بايد ارشاد و هدايت كنيم، نه اينكه طرد كنيم/كشور با يك جريان قابل اداره نيست.

ایلنا: نماينده مردم تهران در مجلس با تاكيد بر وجود دو جريان اصولگرا و اصلاح طلب در كشور، گفت: قطعا حذف يك جريان، جريان تندتري را به دنبال دارد كه قابل تحمل نخواهد بود
حسين ابراهيمي در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد امكان اجرايي شدن تشكيل جريان سوم سياسي در كشور، اظهار داشت: اصولگرا اصولگراست و اصلاح‌طلب هم اصلاح‌طلب است و تعريف سومي براي آن وجود ندارد، اما مي‌توانيم عنوان اصولگراي منتقد دولت (و نه نظام) را به كار ببريم، همانگونه در اصلاح‌طلبان هم افرادي داريم كه بسيار خوب هستند،و فقط عده‌اي كج رفتند.
وي افزود: معتقدم اصلاح‌طلبان با همين عنوان موجود و با حركت در محور ولايت و حفظ نظام هيچ مشكلي ندارند و بايد وجود داشته باشند، ضمن آنكه همه اصولگرايان هم "عليه السلام" نيستند و افراد مشكل دار در ميان آنها وجود دارد.
نماينده مردم تهران در مجلس هشتم تصريح كرد: مگر ما دنبال حذف يك جريان هستيم؟ قطعا حذف يك جريان، جريان تندتري را به دنبال دارد كه قابل تحمل نخواهد بود، لذا معتقدم همه جريانات سياسي كشور منهاي افراد خاص چهار اصل اسلام، انقلاب اسلامي، امام و رهبري را قبول دارند و به فرموده مقام معظم رهبري هر كسي اين اصول را قبول داشته باشد با سلايق مختلف خودي محسوب مي‌شود و اصولا انسان‌ها سلايق مختلفي دارند كه در غير اين صورت رشد نمي‌يابند، لذا بايد همديگر را با تمام تفاوت‌ها تحمل كنيم.
ابراهيمي گفت: همه جامعه ما خودي است و عده‌اي خاصي غيرخودي هستند كه آنها را هم بايد ارشاد و هدايت كنيم، نه اينكه طرد كنيم، زيرا رهبري فرمودند افراد خودشان از كشتي پياده شدند و ما چرا بايد كساني را كه مي‌گويند در كشتي هستند پياده كنيم؟
وي در پايان تاكيد كرد: كشور با يك جريان قابل اداره نيست و هركس چنين فكري مي‌كند دچار اشتباه شده است...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : حذف يك جريان، جريان تندتري را به دنبال دارد