حداقل تا 12 سال دیگر ریاست را می‌خواهم! :   اهم مسائلی که کفاشیان در این برنامه ...



حداقل تعداد رای برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا , ریاست جمهوری , انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

 

اهم مسائلی که کفاشیان در این برنامه رادیویی مطرح کرد، در ادامه می آید:برنا: برای پیاده کردن برنامه هایم در فدراسیون فوتبال حداقل 12 سال زمان می خواهم.

 

* من هم به مانند خیلی از همکارانم در فدراسیون فوتبال، اصفهانی هستم. بنده در یکی از روستاهای نائین به دنیا آمدم.

* فدراسیون فوتبال اریکسون را برای تیم فوتبال امید می خواست؛ نه بزرگسالان. او حتی برای آمدن به ایران کپی گذرنامه اش را نیز برای ما فرستاد.

* داوری های ضعیف در هفته های اخیر لیگ برتر سبب شد که از عنایت توضیح بخواهم. او هم اکنون در خارج از کشور است، اما به محض بازگشت در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

* بنده حامی داوران هستم؛ زیرا اعقاد دارم داوری های ما کاملا سالم است. در گذشته برخی داوران برای تیم های خاص سفارش می شدند، اما هم اکنون در کمیته داوران از این خبرها نیست و عنایت با استقلال کامل داورانش را انتخاب می کند.

* درست است که تیم امید در بازی های آسیایی گوانگجو نتوانست مدالی بدست آورد، اما من به صعود این تیم به بازی های المپیک بسیار امیدوار هستم.

* قطعا در پایان جام ملت های آسیا قطبی از تیم ملی می رود، حتی اگر قهرمانی را بدست آوریم. پس از جام ملت ها مذاکرات خود را برای آوردن یک مربی بزرگ خارجی آغاز خواهیم کرد.

* خیلی ها به خنده های من انتقاد می کنند، اما باید بگویم دیگر مثل سابق نمی خندم. استرس جام ملت های آسیا باعث شده دیگر خنده کمتر بر روی لبانم بیاید.../برنا


ویدیو : حداقل تا 12 سال دیگر ریاست را می‌خواهم!