حبیبی: اشتباه 92 را تکرار نمی‌کنیم : دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ...


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تجربه انتخابات سال ۹۲ گفت: اصولگرایان یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کنند. خبرگزاری ایلنا: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تجربه انتخابات سال ۹۲ گفت: اصولگرایان یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کنند.

محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب سخن  می‌گفت، در مورد انتخابات تاکید کرد: بزودی فهرست اصولگرایان منتشر می‌شود و امیدواریم یک صدا برای ترویج و تبلیغ آن اقدام شود.

وی افزود: ما از این فهرست دفاع می‌کنیم و هر فهرست موازی دیگر به اسم اصولگرایان را مضّر می‌دانیم چرا که همه اضلاع و افراد و شخصیت‌های اصولگرا در شکل‌گیری این فهرست مشارکت کردند و اگر کسی غیر از این فهرست، لیست یا افرادی را تبلیغ کند در زمین رقیب بازی می‌کند.

حبیبی با اشاره به تجربه انتخابات سال ۹۲ گفت: اصولگرایان یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بهانه‌جویی‌ها و مسئله‌سازی‌های آقای هاشمی گفت: آقای هاشمی رفسنجانی همین بهانه‌جویی‌ها در انتخابات ۸۸ مطرح کردند که منشاء یک فتنه شد. منتها در فتنه ۸۸ اسم رمز آشوب کلمه «تقلب» بود. امروز اسم رمز فتنه «حمله به شورای نگهبان» است.

 فقهای شورای نگهبان ۶ فقیه جامع‌الشرایط، عادل و با سابقه هستند که برخی از آنها را امام به این سمت منصوب کردند. ایشان خطاب به شورای نگهبان می‌گوید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ معلوم است که صلاحیت آنها با نصب از طرف فقیه جامع‌الشرایط است.

سؤال ما از آقای هاشمی این است شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید که بی پروا به امام(ره) حمله می‌کنید؟ آش در این مورد آنقدر شور شده است که برخی از آشپزها هم به صدا درآمده‌اند.


ویدیو : حبیبی: اشتباه 92 را تکرار نمی‌کنیم