حامد زمانی: چرا اینقدر به من تهمت می زنید؟ : انتشار تصاویری از مراسم رونمایی ...


انتشار تصاویری از مراسم رونمایی اثر جدید حامد زمانی «مرگ = آمریکا» بار دیگر این خواننده را در تیررس رسانه ها قرار داد و باعث شد صحبت های مختلفی درباره او مطرح شود.



هفته نامه تماشاگران امروز: انتشار تصاویری از مراسم رونمایی اثر جدید حامد زمانی «مرگ = آمریکا» بار دیگر این خواننده را در تیررس رسانه ها قرار داد و باعث شد صحبت های مختلفی درباره او مطرح شود.

مراسم رونمایی این اثر که به همت موسسه سراج برگزار شد، میزبان طرفداران این خواننده بود که همین استقبال باعث شد این خواننده در نخستین جملاتش در این برنامه بگوید: «به خودم می بالم که شاهد چنین جمعیت پرشوری در سالن موسسه سراج هستم و امیدوارم با کمک شما عزیزان بتوانیم صدای مان را به گوش جهانیان برسانیم.»

این خواننده که در آخرین گفتگوی خود گفته بود: «شایعه نمایشگاه خودرو داشتن من در خیابان بهشتی بعد از افسانه پردازی های شبکه صدای آمریکا به وجود آمد خیلی جالب است. از بیرون ما را می زنند و از داخل هم به مطالب خلاف واقع آنها پر و بال داده می شود.»

حامد زمانی , حامد زمانی و هلالی , حامد زمانی امام رضا

در مراسم رونمایی از اثر جدیدش نیز درباره حواشی بیش از حد پیرامون خودش و آثارش توضیح داد: «شایعات همیشه هست. اصولا وقتی خواننده ای اثر موفقی را منتشر می کند، حاشیه ها نیز به دنبال آن شروع می شود. به هر حال من به دوستان حاشیه ساز می گویم به دین خود رجوع کنید و بخوانید که دین در این شرایط به شما چه گفته است. این دوستان بهتر است درباره چیزی که آن را ندیده اند و فقط شنیده اند زود قضاوت نکنند.

متاسفانه برخی مواقع در گروه های چند هزار نفری شبکه های مجازی مسائلی را درباره من مطرح می کنند که باورش برایم سخت است. آخر برخی از افراد با چه نیتی آبروی یک نفر را به اسم حفظ ارزش ها در فضای مجازی می برند؟

چرا آنقدر به من تهمت می زنید؟ حتی اگر من اشتباهی هم کرده ام چرا شمایی که ادعای رفاقت دارید به جای کمک کردن، من را تخریب می کنید؟ اینها نکات مهمی است که دوست دارم برخی ها مقداری بیشتر به آن فکر کنند.

از این به بعد تصمیم دارم برای کمتر شدن حاشیه ها و پاسخگویی به سوالات مخاطبان هر دو ماه یک بار به بهانه های مختلف چنین نشست هایی را داشته باشم چرا که این نشست ها علاوه بر کمتر کردن حاشیه ها، به نزدیک تر شدن ها نیز کمک می کند. موسیقی و آهنگ هایی که من تا به امروز ساخته ام ابزاری برای حرکت های بزرگتر است که این روزها به کمک گروهم آغاز کرده ایم و شبانه روزی برای به نتیجه رساندن آن تلاش می کنیم.»

او در انتهای صحبت هایش نیز توضیح داد: «ما باید برای خودمان حاشیه مثبت ایجاد و سعی کنیم در جهت اهدافی که داریم خبرساز باشیم. امروز بسیار خوشحالم که به تعداد رفقای ما اضافه شده و امیدواریم به جایی برسیم که نشان بدهد همه ما خوبیم، مهربانیم و به حرف هایی که می زنیم اعتقاد داریم. برخی ها به من این انتقاد را وارد می کنند که چرا کارهای عاشقانه نمی خوانی و من همیشه در پاسخ به آنها می گویم کارهای عاشقانه برای من همین هایی است که می خوانم؛ بستگی به این دارد که شما عشق را چگونه تعریف می کنید.»


ویدیو : حامد زمانی: چرا اینقدر به من تهمت می زنید؟