حاشیه های معشوقه آقای رئیس جمهور! : ظاهرا «ژولی گیه» جندان هم بی علاقه نیست ...


ظاهرا «ژولی گیه» جندان هم بی علاقه نیست که زندگی خصوصی اش زیر ذره بین رسانه ها باشد. این روزها را باید به نام او زد. گیه همه جا حضور دارد؛ از جشنواره فیلم «کن» تا مسابقات «رولان - گروس».



روزنامه هفت صبح: ظاهرا «ژولی گیه» جندان هم بی علاقه نیست که زندگی خصوصی اش زیر ذره بین رسانه ها باشد. این روزها را باید به نام او زد. گیه همه جا حضور دارد؛ از جشنواره فیلم «کن» تا مسابقات «رولان - گروس». دو دقیقه و 50 ثانیه از مراسم افتتاحیه جشنواره کن گذشته بود که دوربین های کانال پلاس روی صورت خندان ژولی زوم کردند. 11 دقیقه بعد سخنران از «فرانسوا اولاند» حرف زد و باز این تصویر خندان معشوقه آقای رییس جمهور بود که روی پرده نقش بست. در واقع گیه زیر نور دوربین ها می کوشد خود را فردی خوش رو نشان دهد.

مریلین مونرو تولدت مبارک آقای رییس جمهور , بازی کامپیوتر آقای رییس جمهور , دونالد ترامپ رسما رییس جمهور آمریکا شد حاشیه های انتخابات آمریکا

او اکنون یکی از چهره های مورد علاقه رسانه هاست و مردم هر جایی که او دعوت شود صف می کشند تا زنی را ببینند که اولاند برای حضور او در زندگی اش هزینه های بسیاری پرداخته است. علاوه بر جشنواره های فرهنگی که او همواره در آنها حضور دارد، فعالیت هایش در کارهای عام المنفعه نیز افزایش یافته است. او سفرهایی نیز به لبنان، آمریکا و سرزمین های اشغالی داشته است. برخی معتقدند گیه با این دست فعالیت ها خود را آماده می کند که در صورت انتخاب مجدد اولاند، رسما نقش بانوی اول را بپذیرد.


ویدیو : حاشیه های معشوقه آقای رئیس جمهور!