حاشیه های آلبوم جدید محسن چاوشی : پس از اتفاقات و حاشیه های رنگارنگی که در ...


پس از اتفاقات و حاشیه های رنگارنگی که در روزها و ماه های گذشته در قبال آلبوم «من خود آن سیزده ام» با صدای «محسن چاوشی» رخ داد و تاخیرهای پی در پی در انتشار این اثر، سرانجام از صبح دیروز این آلبوم در تهران و سراسر کشور منتشر شد. تماشا: پس از اتفاقات و حاشیه های رنگارنگی که در روزها و ماه های گذشته در قبال آلبوم «من خود آن سیزده ام» با صدای «محسن چاوشی» رخ داد و تاخیرهای پی در پی در انتشار این اثر، سرانجام از صبح دیروز این آلبوم در تهران و سراسر کشور منتشر شد.

عجیب ترین و تلخ ترین اتفاق این آلبوم، انتشار اینترنتی آن، یک روز قبل از توزیع رسمی در تهران بودکه باعث شد بسیاری از کارشناسان و اهالی موسیقی باز هم ضعف های عمده و تاثیرگذار شرکت های پخش را در ایران، بزرگترین ضربه و آسیب به کلیت موسیقی کشور بدانند.

شرکت هایی که در روزهای گذشته اتفاقات و حاشیه های تلخی (از قبیل اتفاقات تلخ آلبوم کامران رسول زاده)، را در بازار موسیقی کشور به وجود آورده و مشخصا رفته رفته به یکی از بزرگترین معضلات بازار رسمی آثار مجاز تبدیل شده اند. دراین آلبوم از اشعار چهره هایی چون وحشی بافقی، باباطاهر، شهریار، مولانا و خیام نیشابوری استفاده شده و تمامی ملودی ها را خود محسن چاوشی ساخته است و تنظیم ها نیز برعهده کوشان حداد، شهاب اکبری، امیر جمالفرد و خود محسن چاوشی بوده.

آلبوم جدید محسن چاوشی , دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی , آلبوم جدید چاوشی

 قطعات این آلبوم به ترتیب «غلط کردم غلط»، «کو به کو»، «رمیدیم»، «نگار»، «ستمگر»، «شیر مردا»، «من خود آن سیزده ام»، «قراضه چین» و «بهرام گور» در آلبوم گنجانده شده اند در مقابل نام تهیه کننده این آلبوم نیز «مهسا پیراسته» درج شده تا «مسعود دهقان» در این اثر به عنوان «مدیر برنامه و هماهنگ کننده» حضور داشته باشد. محسن چاوشی پس از اطلاع از انتشار رسمی اثرش در بازار موسیقی کشور از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد ولی حاضر به گفت و گو نشدو فقط در یک جمله خواست که تمام احساسش را به دوستدارانش در قبال این آلبوم بگوید: «آنچه بر من گذشت سیزده بود ...».

مسعود دهقان نیز با گلایه از برخی اتفاقات تلخ که در روزهای گذشته افتاد و بحران بزرگی به نام «پخش آلبوم در بازار موسیقی ایران»، گفت: «من هنوز شگفت زده ام و از برخی از این اتفاقات رخ داده، متعجبم. نمی دانم واقعا چه واژه ای را می شود درباره بحران شرکت پخش در ایران بر زبان آورد اما چیزی که هست فقط تاسف است. امیدوارم مردم فهیم و دوستداران محسن چاوشی برای احترام به حقوق هنرمندشان هم که شده، آلبوم را به صورت اورجینال تهیه و از دانلود بی رحمانه آن صرف نظر کنند.

آنها نمی دانند با دانلود این آلبوم، به 5 سال زحمت و تلاش هنرمندشان خیانت کرده اند. اخلاق در هنر چیزی است که باید به آن احترام گذاشت و فقط احترام و قدرشناسی است که می تواند خستگی را از تن هر هنرمندی بیرون بیاورد. دوستداران واقعی محسن چاوشی آلبوم را دانلود نمی کنند و من مطمئنم این کمپین هایی که برای خرید نسخه اصلی و اورجینال شکل گرفته، بزرگترین احترامی است که می شود به هنر یک هنرمند واقعی گذاشت.»


ویدیو : حاشیه های آلبوم جدید محسن چاوشی