حاشیه سود واردات بنز به ایران چقدر است؟ : حاشیه سود واردات بنز به ایران چقدر ...



حاشیه سود واردات بنز به ایران چقدر است؟

آشفته بازار خودروهای وارداتی در ایران باعث شده تا واردكنندگان خودرو به كشورمان حاشیه سودهای عجیب و غریبی داشته باشند.

 

حقوق رییس جمهور ایران چقدر است , دستمزد بازیگران زن سینمای ایران چقدر است؟ , بیشترین سرعت اینترنت در ایران چقدر است

 

 آمار گمرك ایران نشان می‌دهد كه واردكنندگان خودروی مرسدس بنز به ایران از بابت واردات هر دستگاه خودرو به كشور تا 60 درصد نیز سود می‌كنند. خودرو S500 كه با حدود 500 میلیون تومان قیمت، گران‌ترین خودروی بنز در بازار ایران محسوب می‌شود، در هنگام واردات به كشور و با احتساب پرداخت تعرفه 130 درصدی، قیمتی معادل 315 میلیون تومان دارد. به این ترتیب با محاسبه تفاوت قیمت خودروهای وارداتی با قیمت آن در بازار می‌توان به حاشیه سود حدود 60 درصدی واردكننده این خودرو پی برد.

در مورد خودرو GLK 300 4MATIC نیز كه با 160 میلیون تومان قیمت یكی از خودروهای ارزان بنز در بازار ایران محسوب می‌شود، حاشیه سود واردكننده حدود 25 درصد است.

پیشتر نیز گزارش‌های ایسنا نشان داده بود كه واردكنندگان خودروهای كیا، هیوندای و پورشه حاشیه سودهای بین 30 تا 50 درصدی دارند.

در همین حال پیش‌بینی می‌شود با توجه به اختصاص ارز آزاد به واردكنندگان خودرو، حجم واردات خودرو به كشور طی ماههای آینده با كاهش مواجه شده و قیمت خودروهای وارداتی در بازار ایران افزایش یابد. ران عظیم اقتصادی دست به گریبان بود ، انتقادات زیادی را متوجه وی کرد که در نهایت پادشاه مجبور به عذرخواهی از مردم شد.

وی در جریان این سفر حتی ران پایش نیز شکست و با پای شکسته مجبور به بازگشت به اسپانیا شد و مدتی را در بیمارستان بستری بود.

این برکناری پس از آن صورت گرفت که 85 هزار نفر با امضای طوماری در اینترنت، خواستار استعفای او از ریاست این صندوق جهانی شده بودند. پس از امضای این تومار 94 درصد از اعضای اسپانیایی صندوق جهانی حیات وحش به حذف کرسی ریاست افتخاری خوان کارلوس رای دادند.

خوان کارلوس هفته گذشته برای ترمیم وجهه به شدت آسیب دیده خود در افکار عمومی اعلام کرد که همگام با طرح ریاضت اقتصادی دولت از حقوق ماهانه خود 7 درصد می کاهد./ایسنا


ویدیو : حاشیه سود واردات بنز به ایران چقدر است؟