حاشیه جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان : مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان ...


مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با استقبال خرمشهری‌ها همراه شد. خبرگزاری تسنیم: دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کشتی فرنگی در شرایطی از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن خلیج فارس مجموعه شهید جهان‌آرا با استقبال تماشاگران خرمشهری آغاز شد که رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه کادر فنی‌اش ایرج اسفندیاری‌فر و حسام الدین جعفری این رقابت‌ها را از نزدیک نظاره‌گر هستند.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به همراه حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون  نیز که با تشویق تماشاگران روبرو شدند به ابراز علاقه آنها پاسخ دادند.

کشتی فرنگی , رده بندی باشگاه های جهان 2016 , پرافتخارترین کشتی گیر جهان

همچنین اعضای شورای فنی حسین ملاقاسمی، رحیم علی آبادی، بهرام مشتاقی، محمد مهدی هوریا نیز عملکرد فرنگی‌کاران حاضر را زیر نظر داشتند.

سالن مسابقات و اطراف آن همچنان برخی از تجهیزات را ندارد و مسئولان برگزاری در حال تجهیز آن هستند. با این حال تعداد کم صندلی‌های سالن که برای 1500 نفر جا دارد، باعث شده است برخی از تماشاگران بیرون از سالن بمانند.

سعید عبدولی، حبیب اخلاقی و بشیر باباجان‌زاده از جمله کشتی‌گیرانی هستند که به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار می‌گیرند.

بزرگترین کشتی جهان , رنکینگ باشگاه های فوتبال جهان 2016 , قهرمان کشتی جهان

پر افتخار ترین کشتی گیر جهان , کشتی فرنگی المپیک ریو , تفاوت کشتی آزاد و فرنگی

در سالن مسابقات علاوه بر حضور تماشاگران پر شور خرمشهری که بی‌وقفه مشغول تشویق کشتی‌گیران ایرانی بودند، پیشکسوتان بسیاری نیز از استان خوزستان حضور داشتند.


ویدیو : حاشیه جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان