حاشیه‌های امروز بهارستان "کلاه برداری" در صحن علنی مجلس! :         به گزارش ...



 

 

جلسات غیر علنی مجلس , حاشیه‌نشین‌های دیروز، طردشدگان امروز , ظریف امروز در مجلس

 

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه علنی امروز مجلس که با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر کار خود را آغاز کرد، با حاشیه هایی همراه بود.

 

* در جریان بررسی ماده ۱۰ از قانون وزارت نفت حسن کامران در حال ارائه پیشنهادی بود که ادیانی راد در گوشی به وی مطلبی را گفت؛ کامران پشت تریبون گفت که حرف های درگوشی فایده ندارد. اگر مسئله ای باشد، رئیس مجلس می گوید. ما هم سربازیم و اطاعت می کنیم البته ما سرباز رئیس مجلس نیستیم بلکه سرباز نظام هستیم.

کامران همچنین خطاب به دهقان گفت: سرجایت بنشین؛ پارازیت نینداز.

* کامران در بخش دیگری از سخنانش خطاب به لاریجانی گفت که شما هر دوره رئیس نیستید، ممکن است دوره بعد رئیس دیگری تفسیر دیگری از این قانون داشته باشد؛ کامران خطاب به یکی از نمایندگان هم گفت که در جایش بنشیند.

* لاریجانی در واکنش به مطالب حاشیه ای که کامران بیان می کرد، خطاب به وی گفت: شما همه عالم را کنترل می کنید، مطلب تان را بگویید.

* تلاش های ادیانی راد که در مجلس نهم حضور ندارد، در جریان بررسی مواد مختلف طرح قانون وزارت نفت در جلسه امروز جلب توجه می کرد. وی به طور مکرر و با صدای بلند در وسط صحن علنی نمایندگان را برای رای دادن یا ندادن به پیشنهادها تشویق و ترغیب می کرد.

* بعد از اینکه توکلی پیشنهادی را ارائه داد، لاریجانی احساس کرد که پیشنهاد توکلی ایراد دارد، به همین دلیل خطاب به وی گفت: شما که همیشه مته به خشخاش می گذارید، بهتر است توجه کنید.

* حیدری نماینده اردل و فارسان امروز کلاه نمدی به سر داشت و یکی از حاشیه سازان مجلس شده بود؛ در اواسط جلسه علنی برخی نمایندگان کلاه را از سر حیدری برمی داشتند و به سر خود می گذاشتند.

* هنگامی که لاریجانی احساس کرد بررسی و تصویب ماده ۱۰ از طرح قانون وزارت نفت طولانی شده، پشت تریبون مجلس گفت که چیز عجیب و قریبی شده این ماده ۱۰..../خبرگزارى فارس


ویدیو : حاشیه‌های امروز بهارستان "کلاه برداری" در صحن علنی مجلس!