حادثه عجیب برای ایرباس ایرانی در ارمنستان : این پرواز پس از آنکه هواپیمای مذکور ...



این پرواز پس از آنکه هواپیمای مذکور دچار نقص جزئی شده، با 6 ساعت تاخیر و در ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران انجام پذیرفته و مسافران پرواز برگشت، از ایروان به تهران منتقل شده اند.

سوانح هوایی کوچک یکی از اتفاقاتی است که همه روزه در دنیا رخ می دهد و شامل مواردی است که ناشی از اشتباه خلبان یا نقص های فنی خفیف در پرنده بوده و با درایت کادر انسانی و صحت سایر سیستم های پروازی هواپیما یا بالگرد، موجب بروز سانحه خاص یا خسارت های مادی و معنوی قابل توجهی نمی شود.

به گزارش صبحانه، در دنیا، رسانه های مختلفی وجود دارند که کوچکترین سانحه هوایی را جهت اطلاع دوستداران صنعت هواپیمایی و افرادی که ریزترین تحولات را بررسی می کنند، اطلاع رسانی می کند که شامل اکثر اتفاقات این صنعت در سرتاسر دنیاست. بر اساس اطلاعات یکی از این رسانه ها به نام avherald، یک فروند هواپیمای ایرباس 306 به شماره ثبت EP-MNI متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان، طی روزهای گذشته دچار یک سانحه عجیب شده است.

طبق اطلاعات این سایت، در حالی پرواز شماره W5-1150 در ساعت 9 صبح از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران، عازم شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان بوده است، در زمان فرود در باند 09 این فرودگاه، کمی جلوتر از منطقه displaced runway threshold  یا همان مسیر اصلی فرود، با باند تماس پیدا می کند.


توضیحات منتشره در این پایگاه تخصصی درباره حادثه مذکور

حادثه ای تلخ برای زایران پیاده ایرانی اربعین حسینی , حادثه تلخ برای زایران ایرانی , اسم های اصیل ایرانی برای شرکت

 
نمایی از باند فرودگاه ایروان

آموزش ساخت apple id برای کاربران ایرانی , حکم اعدام برای بازیگرمعروف ایرانی صادرشد , حادثه برای آزاده صمدی

 
طبق اطلاعات فوق، این فرود عجیب منجر به برخورد ایرباس 306 ماهان با روشنایی ابتدای باند شده اما خوشبختانه بدون مشکل و مجروح شدن مسافران این پرواز که تعداد آنها 211 نفر اعلام شده، به حرکت خود روی باند تا توقف کامل و خروج مسافران ادامه می دهد.

این پرواز پس از آنکه هواپیمای مذکور دچار نقص جزئی شده، با 6 ساعت تاخیر و در ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران انجام پذیرفته و مسافران پرواز برگشت، از ایروان به تهران منتقل شده اند.

در تحلیل این اتفاق توسط پایگاه تخصصی مذکور، این موضوع یک serious incident یا همان حادثه جدی توصیف شده است و با توجه به تحریم های غیرقانونی و ظالمانه غرب علیه صنعت هوایی کشورمان، مراقبت از پرنده های موجود در ایرلاین ها، ارزش دو چندان خواهد یافت. 

 

اخبار اجتماعی - صبحانه

 


ویدیو : حادثه عجیب برای ایرباس ایرانی در ارمنستان