حاج‌محمدی: منصوریان بماند من هم می‌مانم : مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران ...


مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران گفت: سال گذشته قسمت نشد شاگرد علی دایی باشم آن هم در حالی که با نفت قرارداد نداشتم اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که قراداددار شدم! خبرگزاری فارس: امین حاج محمدی در خصوص فصلی که همراه با نفت تهران سپری کرد گفت: سال خیلی خوبی بود هر چند که آخرش بد تمام شد. اما در نهایت این ما بودیم که در سه جبهه جنگیدیم و فشار زیادی را تحمل کردیم اما در تبریز دیدید که در 8 دقیقه پایانی بازی چه اتفاقاتی افتاد و در بازی با ذوب آهن هم همه دیدند که ما از دقیقه 65 به بعد بدنمان افت کرد و آن هم به خاطر مسابقاتی بود که بیشتر از سایر تیم‌ها انجام دادیم.

وی ادامه داد: از نیم فصل دوم به بعد ما 4 روز 4 روز بازی کردیم که این مسئله فشار زیادی به ما آورد و همین خستگی باعث شد بدنمان در بازی با ذوب آهن در فینال جام حذفی از دقیقه 65 به بعد افت کند. اما خدا را شکر که توانستیم در آسیا پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم و توانستیم دل مردم را با دو بار بردن نماینده عربستان شاد کنیم و این مسئله برای ما اهمیت زیادی دارد. البته قرار این بود که امسال دو جام بگیریم هر چند قسمتمان نبود و من در نهایت به ذوب آهن و سپاهان تبریک می‌گویم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه با توجه به جدایی احتمالی برخی بازیکنان این تیم آیا کار نفت در ادامه راه مشکل خواهد شد یا نه گفت: مسلما که کار ما سخت می‌شود و اگر مسئولان باشگاه نفت می‌خواهند تیمشان روند خوبش را ادامه دهد باید همین تیم را برای سال آینده حفظ کنند. به نظرم حفظ کادر فنی مهمترین مسئله است چرا که بعد از یک سال کار الان بازیکنان و کادر فنی نفت اخلاق همدیگر را خیلی خوب می‌شناسند و ما نشان دادیم که مثل کوه پشت هم هستیم و به نظرم با حفظ تیم فعلی و اضافه شدن دو یا سه بازیکن مورد نیاز قطعا نفت می‌تواند امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی سال آینده باشد.

حاج‌محمدی درباره وضعیت خودش و باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: قرارداد من با نفت تمام شده و از 4 الی 5 تیم بالای جدول پیشنهاد دارم اما در ابتدا باید ببینم شرایط باشگاه نفت چطور خواهد شد من بازیکن قدیمی نفت هستم و منتظرم ببینم شرایط علیرضا منصوریان هم در نهایت چه می‌شود چرا که ما با بچه محل هستیم و دوستی قدیمی با هم داریم و منتظر وضعیت منصوریان با باشگاه نفت می‌مانم و اگر این مربی در نفت ماندگار شد شک نکنید که من هم صد در صد در نفت باقی خواهم ماند و شما شک نکنید که اگر منصوریان در نفت بماند بدون هیچ قید و شرطی با نفت قرارداد امضا می‌کند.

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب وی است اظهار داشت: بیشتر این مسائل صحبت‌های رسانه‌ای بوده اما باید بگویم که صحبت‌هایی با وکیلم انجام شده هر چند که خودتان می‌بینید وضعیت باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال هنوز مشخص نیست و مدیر و مربی شان معلوم نشده است. هر چند که سال گذشته علی دایی از من خواست که به پرسپولیس بروم. اما مسائلی پیش آمد و در نهایت این اتفاق عملی نشد. من با باشگاه نفت قرارداد نداشتم اما نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که با این باشگاه قرارداد دار شدم! به هر حال قسمت نشد که با علی دایی کار کنم و گویا امسال برانکو هم مرا در لیست خودش قرار داده اما همانطور که گفتم تصمیم گیری من بستگی به آینده منصوریان دارد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود حاج محمدی در لیست باشگاه استقلال هم هست و این درحالی است که هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده اظهار داشت: به هر حال خودتان بهتر می‌دانید که برخی لیست بازیکنان هیچ گاه رسانه‌ای نمی‌شود و گاهی این مدیران هستند که برای جذب بازیکن اقدام می‌کنند.

حاج محمدی که دوستی صمیمی و نزدیکی با پیام صادقیان بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس دارد در خصوص اینکه این بازیکن برای فوتبالش چه تصمیمی خواهد گرفت افزود: پیام دوست صمیمی من است اما فصل گذشته اشتباهات بزرگی کرد و اگر الان خودش را جمع و جور نکند شک نکنید که فوتبالش نابود می‌شود. اما درباره مسائل فنی پیام صادقیان باید بگوییم او بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و جزو آن دسته از بازیکنانی است که می‌تواند روند بازی را تغییر دهد و این مسئله را دو سال پیش در پرسپولیس نشان داد اما سال گذشته اشتباهاتی کرد و من با او خیلی صحبت کردم چرا که ما از دوازده سالگی باهم دوست بودیم و به خاطر همین مسائل یک سال با پیام صحبت نمی‌کردم اما خدا را شکر ما امسال صادقیان متفاوتی را می‌بینیم که حتی بهتر از دو سال قبل خواهد بود و دیگر اشتباه نخواهد کرد و من هم دیگر او را رها نمی‌کنم هر چند که برای باقی ماندن در پرسپولیس باید دید نظر برانکو درباره اش چه خواهد بود.

وی درباره اینکه پیام صادقیان در داخل ایران فوتبالش را ادامه می‌دهد و یا خارج از ایران افزود: پیام پیشنهاد خارجی دارد اما باید دید تکلیف خود چه خواهد شد او عاشق پرسپولیس است و من قول می دهم پیام امسال فوق‌ العاده باشد و چه داخل ایران باشد و چه خارج از ایران بهترین عملکرد را از او خواهید دید.

وی در پایان درباره اینکه پیام صادقیان چند وقت پیش همراه با او به تمرین نفت رفته بود و آیا صحبت خاصی بین صادقیان و منصوریان انجام شد یا نه افزود: صحبت خاصی مطرح نبود پیام بازیکن علیرضا منصوریان در تیم ملی امید بود و آنها دوستی صمیمی با هم دارند و پیام آمده بود تا منصوریان را ببیند.


ویدیو : حاج‌محمدی: منصوریان بماند من هم می‌مانم