حاتمی: رحمتی‌ و حنیف ازم راضی هستند! : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ...


مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مستقیم از استقلال نیامده‌ام و نیم‌فصل در فولاد بازی کردم. فارس: مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مستقیم از استقلال نیامده‌ام و نیم‌فصل در فولاد بازی کردم.

فرزاد حاتمی پس از عقد قرارداد با تیم پرسپولیس در خصوص تصمیم جدیدش صحبت‌های زیر را انجام داد:

چطور شد چنین تصمیمی گرفتی؟

به درخواست علی دایی با پرسپولیس قرارداد شش ماهه بستم و ارادت خاصی به دایی دارم و امیدوارم کارایی لازم را در این تیم داشته باشم و برای قهرمانی این فصل این تیم تلاش کنم.

 اما تو یک استقلالی بودی چطور شد به پرسپولیس رفتی؟

من فصل پیش در استقلال بودم و از استقلال به پرسپولیس نیامدم نیم فصل در فولاد بازی کردم و این اتفاقات هم طبیعی است. با رحمتی نزد فتح‌الله‌زاده رفتم و همان زمان هم گفتم که این آشتی‌کنان دلیل حضورم در استقلال نیست. قسمت اینجا بود که شاگرد علی دایی باشم و امیدوارم از تجربیات او استفاده کنم.

اما در آنجا رقیبی به نام سیدصالحی داری.

این اولین بار نیست با سیدصالحی هم‌بازی بودم. هم در تراکتور و هم در سپاهان با او همبازی بودم و با هم غریبه نیستیم.

 فکر نمی‌کنی رحمتی و عمران‌زاده از این تصمیم تو شوکه شوند؟

رفاقت ما خارج از زمین است و خیلی فرق دارد. من مطمئنم رحمتی و عمران‌زاده هم از این تصمیم راضی هستند و حالا که به پرسپولیس آمدم به تصمیم احترام می‌گذارند.

 به دربی برگشت فکر کرده‌ای؟

من تجربه بازی کردن در دربی را دارم و غریبه نیستم. از اول هم دوست نداشتم دربی‌ها مساوی شود و خدا کند این بازی برگشت برنده داشته باشد.

 صحبت خاصی نداری؟

خیلی به حضور در جام جهانی فکر می‌کنم و هنگامی که با رویانیان حرف زدم به او هم این مسائل را گفتم. من با کل تیم‌های مطرح ایران کار کرده و بازی کرده‌ام. تراکتورسازی، استقلال، فولاد و سپاهان تیم‌هایی هستند که با آنها کار کرده‌ام و حالا می‌خواهم با پرسپولیس قهرمانی را تجربه کنم. از علی دایی هم ممنون هستم که به من اعتماد کرد و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم.


ویدیو : حاتمی: رحمتی‌ و حنیف ازم راضی هستند!