جیمی جامپ جوگیر در زمین/ عصبانیت شدید کرار و لگد وی به بطری : هافبک عراقی استقلال ...



جیمی جامپ , عصبانیت موجب وارد شدن لطمه های بسیار شدید , جیمی جامپ عشق رونالدو جریمه شد

هافبک عراقی استقلال که پس از اخراج از زمین مسابقه به شدت عصبانی بود با لگد به بطری‌های کنار زمین کوبید.

 جاسم کرار هافبک عراقی استقلال در دقایق پایانی مسابقه از زمین مسابقه در حالی اخراج شد که در دقایق قبل از گرفتن کارت قرمز از داور وی به خاطر بحث کردن با عنایتی از عدم تمرکز کافی در میدان برخوردار بود.

جریان از این قرار بود که در یکی از صحنه‌ها که عنایتی توپ را از دست داد کرار مبنی بر این امر به قلعه‌نویی اعتراض کرد که این اعتراضات واکنش عنایتی را در پی داشت و او سعی کرد با حرکات دست جاسم کرار را آرام کند و حتی با این بازیکن نیز دست داد. در همین دقایق در یک صحنه داور خطا بر روی جاسم کرار را نگرفت که این موضوع به شدت این بازیکن را عصبانی کرده تا باعث شد تا او اعتراض دوباره‌ای به فغانی داشته باشد که باعث شد تا کارت زرد دریافت کند اما کرار که دست بردار نبود به اعتراضاتش ادامه داد تا در نهایت اخراج شود.

در نهایت این بازیکن که حاضر به ترک میدان نبود با اصرار سایر بازیکنان و نیمکت نشینان به بیرون از زمین رفت اما همچنان از شدت عصبانیت دست به حرکات عجیبی می‌زد که از جمله آن می‌توان به لگد زدن به بطری‌ها و باز کردن هدبندش اشاره کرد.

*در این صحنه استقلالی‌ها علیه فغانی شعار داده اما امیر قلعه‌نویی از آنها می‌خواست تا این کار را انجام ندهند و علیه داور شعار سر ندهند.

امیر قلعه‌نویی به شدت از اخراج کرار ناراحت شده و در این صحنه به درون زمین رفت.

*در یک صحنه که کمک داور به ضرر استقلال اوت اعلام کرد امیر قلعه‌نویی به شدت به این تصمیم وی اعتراض کرد.

*میداودی مهاجم سایپا از تعویض خود ناراحت شده و با دلخوری میدان را ترک کرد.

*یکی از هواداران استقلال در دقیقه 90 به درون زمین پریده و به دور از چشم مأموران به سمت امیرحسین صادقی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و صادقی نیز این هوادار را با آرامش به بیرون هدایت کرد اما یکی از بازیکنان سایپا که از توقف مسابقه ناراحت بود به سمت این هوادا ررفته و او را به بیرون از زمین هل داد که موجب شد تا فغانی به وی کارت زرد نشان دهد. در نهایت طالب‌لو برای آزاد شدن این بازیکن به سمت مأموران رفت تا وساطت کند و در حالیکه این هوادار گریه می‌کرد از او سؤال کرد که چرا این اقدام را انجام داده است که او گفت جوگیر شدم و این کار را کردم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : جیمی جامپ جوگیر در زمین/ عصبانیت شدید کرار و لگد وی به بطری