جیبی پر پول برای ولخرجی شیاطین سرخ : قرارداد 750 میلیون پوندی منچستریونایتد ...


قرارداد 750 میلیون پوندی منچستریونایتد با تامین کننده پوشاک ورزشی اش که رکورد جدیدی بر جای گذاشته است، دست سران باشگاه را برای ولخرجی در بازار نقل و انتقالات تابستانی سال آینده باز خواهد گذاشت.



روزنامه هفت صبح: قرارداد 750 میلیون پوندی منچستریونایتد با تامین کننده پوشاک ورزشی اش که رکورد جدیدی بر جای گذاشته است، دست سران باشگاه را برای ولخرجی در بازار نقل و انتقالات تابستانی سال آینده باز خواهد گذاشت.

منچستری ها که فصل پیش با اختصاص بودجه ای 150 میلیون پوندی، رکورد جدیدی در تاریخ خود برای خرید بازیکن در یک فصل از بازار نقل و انتقالات به ثبت رساندند، ظاهرا قصد دارند این رکورد را باز هم ارتقا دهند و سر کیسه را بیش از پیش شل کنند.

دانلود تلگرام برای کامپیوتر , مودم جیبی , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

150 میلیونی که خانواده گلیزر تابستان امسال در اختیار فان خال قرار دادند تا 59.7 میلیون پوندش را تنها صرف خرید آنخل دی ماریا از رئال مادرید کند، بیانیه ای حیرت آور از سوی این باشگاه بود تا نشان دهد برای احیای شیاطین سرخ بحران زده تحت هدایت دیوید مویس چقدر انگیزه دارد.

آن قدرتنمایی مالی اما انگار هنوز منچستری ها را راضی نکرده است و آنها یک بار دیگر می خواهند توان اقتصادی قابل توجه خود را به رخ رقبایشان بکشند و قصد دارند این کار را با غرق در پول کردن لوییز فان خال انجام دهند تا مربی هلندی شان هر بازیکنی که اراده کرد به دست آورد و کارش برای بیدار کردن غول خفته نفوتبال جزیره هم در رقابت های داخلی هم در تورنمنت های اروپایی آسان تر شود.

با خزانه ای که به لطف عقد قراردادی رکوردشکن با کمپانی آدیداس 750 میلیون پوند سرمایه دارد، شیاطین سرخ آنقدر پشتوانه مالی دارند که خاطرشان از بابت جذب تمام مهره های مورد نظر فان خال برای فصل نقل و انتقالات تابستان سال آینده آسوده باشد و این یعنی از همین حالا باید آماده شنیدن اخبار مختلف از پیوستن ستاره های گرانقیمت فوتبال دنیا به قرمزهای اولدترافورد بود.
با این سرمایه هیچ ترمزی برای ولخرجی شیاطین سرخ در بازار وجود نخواهد داشت و منظره بازگشت آنها به روزهای شیرینی که با سر الکس فرگوسن تجربه کردند، چندان دور از ذهن نیست.

اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز , تلگرام برای کامپیوتر

فرگیمن یونایتد را با وجود سرمایه گذاری ناکافی مالکانش توانست در اوج نگه دارد و آن را هم در اوج به جانشین خود تحویل داد و این در حالی بود که در سال های پایان دوران مربیگری او، رقبایش، منچسترسیتی و چلسی برای حضور در کورس قهرمانی ولخرجی می کردند.

با روی کار آمدن دیوید مویس اما مدیران باشگاه به لزوم اختصاص بودجه بیشتر برای تقویت تیم پی بردند، بخصوص وقتی 11 بازیکن از ترکیب تیم شان جدا شدند. فلینی و خوان ماتا بزرگترین خریدهای منچستری ها بودند اما سخاوت گلیزرها در فصل اول حضور لوییز فان خال بیشتر شد و آنها ستاره هایی مانند آنخل دی ماریا، رادامل فالکائو، مارکوس روخو و آندر هررا را جذب کردند. با وجود سرمایه گذاری قابل توجه این فصل، گلیزرها تابستان سال آینده می خواهند رکورد جدید در بازار نقل و انتقالات به ثبت برسانند تا دیگر هیچ بهانه ای برای ناکامی دوباره تیم شان باقی نماند. چندین پست در ترکیب فعلی منچستریونایتد هست که نیاز خرید مهره های جدید برای آنها کاملا حس می شود از جمله مرکز و سمت راست خط دفاع، مرکز خط میانی و خط حمله.

ظاهرا فان خال برای دو پست اول متس هوملس را از بوروسیا دورتموند و دیه گو گودین را از اتلتیکو مادرید زیر نظر گرفته است. برای سمت راست خط دفاعش او او ناتانیل کلین را از ساوتهمپتون می خواهد و برای خط میانی هم هموطنش در رم کوین استروتمان. مارکورویس هم آن مهره هجومی است که فان خال در نظر دارد. با روندی که شیاطین سرخ طی یک ماه گذشته در پیش گرفته اند به نظر نمی رسد که آنها برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در اولین تلاش فان خال مشکلی داشته باشند و از همین رو جذب بهترین های فوتبال دنیا برای پیوستن به انقلاب شیاطی سرخ محتمل تر می شود.

اگرچه من یونایتد انتظار ندارد که مهره های کلیدی مورد نظرش را در ژانویه به چنگ آورد - مگر اینکه شرایط به طور ناگهانی تغییر کند - مسئولان تیم نسبت به تامین بودجه خرید این بازیکنان در صورت فراهم شدن شرایط عقد قرارداد با آنها متعهد خواهند ماند، البته چند بازیکن از بازیکنان فعلی تیم هم باید فروخته شوند تا راه را برای بازیکنان جدید باز کنند. آندرس لیندگارد، دروازه بان ذخیره، اندرسون در خط میانی و نانی که همین الان هم به طور قرضی برای اسپورتینگ لیسبون توپ می زد، بازیکنانی هستند که انتظار می رود در پایان فصل جاری اولدترافورد را ترک کنند.

اینستاگرام برای کامپیوتر , تلگرام برای ویندوز , دانلود بازی برای کامپیوتر

تام کلورلی هم که به طور قرضی برای استون ویلا بازی می کند، در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می شود و این در حالی است که قرارداد دارن فلچر هم در پایان فصل تمام می شود و شاید او همین ماه آینده از شیاطین سرخ جدا شود. قرارداد مایکل کریک هم در پایان همین فصل تمام می شود اما در قراردادش بندی وجود دارد که به منچستری ها اجازه می دهد در صورت تمایل و به صورت یکطرفه خودشان این قرارداد را تمدید کنند.

درون دروازه خاطر منچستری ها از بابت داوید دخه آ آسوده است و به نظر می رسد که انها اطمینان دارند این دروازه بان اسپانیایی با وجود تمام شدن قراردادش در فاصله 18 ماه و داشتن پیشنهاد از رئال مادرید در اولدترافورد می ماند.

این در حالی است که هر روز از گوشه و کنار اخباری درباره پیستن ویکتور والدس به جمع شاگردان فان خال شنیده می شود، به خصوص که این روزها او در جمع شیاطین سرخ دوران ریکاوری اش را سپری می کند. در صورتی که لینگارد از من یونایتد جدا شود، تعجبی نخواهد داشت که والدس به مربی پیشین خود در بارسلونا ملحق شود.


ویدیو : جیبی پر پول برای ولخرجی شیاطین سرخ