جوان اول جام ملت‌های اروپا کیست؟ : یکی از سئوالات کنونی فوتبال‌دوستان این است ...


یکی از سئوالات کنونی فوتبال‌دوستان این است که کدام بازیکن جوان اول جام ملت‌ها خواهد شد. خبرگزاری فارس: در فاصله تنها چند روز تا شروع مسابقات جام ملت‌های فوتبال اروپا (یورو 2016) در فرانسه، یکی از موضوعاتی که علاقمندان و حتی رسانه‌ها دنبال می‌کنند، این نکته است که چه بازیکن جوانی در رقابت‌ها خوش خواهد درخشید و به عنوان پدیده مطرح خواهد شد.

به این موضوع کارشناسان و رسانه‌ها در تحلیل‌های که تاکنون داشته‌اند، هریک به نحوی پاسخ داده‌اند. اما با توجه به همه گمانه‌زنی‌های صورت گرفته، بیشترین احتمال برای مطرح شدن تا حد بهترین بازیکن جوان جام ملت‌ها شامل نفرات زیر است:

1- کینگسلی کومان، فرانسه

ثروتمندترین دختر جوان ایرانی کیست؟ عکس , جوان ترین ورزشکار ایران در المپیک کیست , همسر رامبد جوان کیست

این بازیکن جوان و جویای‌نام که در آکادمی پاری‌سن‌ژرمن رشد کرد، بی‌صبرانه منتظر به صدادرآمدن سوت آغاز مسابقات جام ملت‌ها در کشورش است.او می‌خواهد در تیم بانشاطی که دیدیه دشان برای فرانسه ساخته و پرداخته کرده، جایگاه والایی کسب کند و البته در کنار کسب قهرمانی به عنوان بهترین پدیده جوان مسابقات مطرح شود.

کومان در یوونتوس و فصل قبل در بایرن، 2 فصل درخشان را سپری کرده و حالا تنها با 19 سال سن می‌آید که حرف اول و آخر را در یورو بزند.


2-دل علی، انگلیس

همسر فعلی رامبد جوان کیست , زن رامبد جوان کیست , همسر رامبد جوان کیست؟

این بازیکن جوان 20 ساله فصل باشکوهی را با «تاتنهام» ، تیم باشگاهی‌ خود سپری کرد.او آنقدر خوب کار کرد که بهترین جوان فصل لیگ برتر انگلیس شد.

بعد روی هاجسون، سرمربی «سه‌ شیر»(تیم انگلیس) او را برای تیم ملی فراخواند و در تیم ملی نیز حضورش امیدواری زیادی ایجاد کرد. حالا همه فکر می‌کنند  با وجود جوانی بتواند به خوبی خط میانی تیم کشورش را در یورو به حرکت و تلاش وادارد.


3- لئوری زانه،‌آلمان

رادیو جوان , تور اروپا , باشگاه خبرنگاران جوان

در فصلی که به پایان رسید، در بوندس‌لیگا همراه با تیم شالکه خوش درخشید. او که تازه 20 ساله شده، آنقدر خوب کارکرد که محور حملات تیمش از خط میانی شد.

کارشناسان فوتبال آلمان در مورد او می‌گویند زانه،‌ برگ برنده تیم یوگی لو خواهد شد. زانه آنقدر خوب کار کرده که حتی مسابقات یورو شروع نشده،‌ بایرن مونیخ،‌بارسلونا و منچسترسیتی خواهانش شده‌اند.


4-رناتو سانچس،‌پرتغال

رامبد جوان , جوان , ویدا جوان

بازیکن جوان و شگفتی‌ساز پرتغال،‌اکنون نامش در تیم تحت امر فرناندو سانتوس برای رقابت‌های یورو است.

البته او هنوز در یورو مطرح نشده،‌ مقصد آینده‌اش را مشخص کرده است. زیرا براساس توافق چند هفته قبل،‌بعد از مسابقات جام ملت‌ها، بنفیکا را ترک می کندو به بازی در بایرن مونیخ آلمان خواهد پرداخت.


5- ال‌سید هی‌ساج‌، آلبانی

روزنامه جوان , خبرگزاری جوان , جوان سازی

آلبانیایی‌ها از چند ماه قبل تبلیغ زیادی در مورد هی‌ساج می‌کنند.

آنها می‌گویند بازیکنی که 22 ساله شده و از 15 سالگی در قرارداد با تیم امپولی ایتالیا، پتانسیل مطرح شدن به عنوان جوان اول جام ملت‌ها را دارد.


ویدیو : جوان اول جام ملت‌های اروپا کیست؟