جوانترین بازیکن لیگ در راه سوییس : سعید عزت اللهی بازیکن جوان ملوان مورد توجه ...


سعید عزت اللهی بازیکن جوان ملوان مورد توجه باشگاه لوگانوی سوییس قرار گرفته است. عزت اللهی جوانترین بازیکن تاریخ لیگ است. روزنامه تماشا: سعید عزت اللهی بازیکن جوان ملوان مورد توجه باشگاه لوگانوی سوییس قرار گرفته است. عزت اللهی جوانترین بازیکن تاریخ لیگ است. او با آمدن احمدزاده به ملوان فرصت بازی در این تیم را پیدا کرد و در هفت بازی ملوان در نیم فصل دوم حضور داشت. مدیرعامل ملوان هفته گذشته سفری به سوییس داشته است و فیلم بازی های او را با خود برده است.

بازی های او مورد توجه باشگاه لوگانو قرار گرفته است و این باشگاه سوییسی به دنبال به خدمت گرفتن او است. لوگانو هم اکنون در چالنج کاپ (لیگ دوم سوییس) حضور دارد. این تیم در رده ششم است و بنابراین امیدی به صعود به سوپرلیگ سوییس نخواهد داشت.

سوییس , خالکوبی تصویر منشوری روی شکم بازیکن لیگ برتری , قیمت فرانک سوییس

 انتقال عزت اللهی به سوییس و حضور در تمرینات این تیم احتمالا به بعد از برگزاری جام جهانی نوجوانان موکول خواهد شد. این مسابقات اوایل تیر ماه در ترکیه برگزار خواهد شد و عزت اللهی تیم ملی را در این مسابقات همراهی خواهد کرد. مسابقاتی که عملکرد عزت اللهی درآن می تواند مشتریان اروپایی دیگری هم برای او به ارمغان بیاورد.

عزت اللهی جوانترین بازیکنی است که تاکنون در لیگ برتر بازی کرده و انتقال او به تیم سوییسی او را جوانترین لژیونر ایرانی در اروپا هم خواهد کرد. سردار آزمون بازیکن تیم ملی جوانان که به رابین کازان رفته است هم اکنون جوانترین بازیکن ایرانی است که به اروپا رفته و عزت اللهی می تواند جای او را بگیرد.


ویدیو : جوانترین بازیکن لیگ در راه سوییس