جواب حداد به این سوال چیست؟ : جواب دکتر حداد به این سوال چیست؟ ملیت :جبهه پایداری ...



جواب دکتر حداد به این سوال چیست؟

ملیت :جبهه پایداری و جمعیت رهپویان برای روز شنبه ششم خرداد جلسه ای ترتیب داده اند و از همه منتخبان مجلس نهم برای شرکت در آن دعوت کرده اند. اسمش را هم گذاشته اند:نشست اصولگرایان.دستور جلسه هم معلوم است: رایزنی در باره انتخاب اعضای هیات رئیسه و به ویژه انتخاب رئیس مجلس نهم.

اینکه آیا اسم نشست اصولگرایان برازنده و مناسب این جلسه هست یا نه، موضوع این نوشته نیست .آنچه به آن پرداخته می شود،نقض غرض و دم خروسی است که از همین حالا بیرون زده است.

به این گونه که: قرار است در این نشست،در باره هیات رئیسه مجلس نهم مذاکره شود.لابد فرض این است که در باره کاندیداهای مختلف بحث می‌شود و کسانی که در این جلسه رای می آورند ، همانها در جلسه علنی هم کاندیدا شوند و اعضای نشست مزبور به آنها رای دهند.

فرض کنیم در نشست مزبورعلاوه بر اعضای جبهه پایداری و جمعیت رهپویان، اعضای فراکسیون اکثریت(رهروان ولایت) هم حاضر شوند و فرض کنیم که آقای حداد عادل در جلسه حائز رای کافی برای ریاست مجلس نشود. در این صورت آیا آقای حداد عادل حرف هفته گذشته خود را پس می گیرد و بدون هیچ رقابتی صحنه را ترک می کند؟

اگر چنین کند با جمله اصلی اش که در جلسه 80نفره هفته قبل که گفته بود:حتی اگر کسی به من رای ندهد کاندیدای ریاست می شوم چه خواهد کرد؟ و اگر خواسته باشد به رغم رای ناکافی در جلسه شنبه، باز هم در جلسه علنی، نامزد ریاست شود، چرا باید او و هر کس دیگری در جلسه شنبه حضور یابند؟آیا حضور در این نشست، کاری مهمل نیست؟/ملیت


ویدیو : جواب حداد به این سوال چیست؟