جهانبخش: دوست دارم با هلند همگروه شویم : هافبک ملی‌پوش ایرانی نایمخن هلند گفت: ...


هافبک ملی‌پوش ایرانی نایمخن هلند گفت: از وقتی در تیم ملی فیکس شدم اعتماد به نفسم بیشتر شده و باعث شده تا بازی‌های خوبی برای تیمم در لیگ هلند انجام دهم. فارس: علیرضا جهانبخش با گلزنی در دیدار شب گذشته مقابل آلکمار در لیگ هلند که با برتری نایمخن هم همراه شد، به نوعی در لیگ هلند اوج گرفت و دوران درخشش خود را آغاز کرد.

 گفت و گویی با جهانبخش که در زیر می‌خوانید:

از بازی شب گذشته بگو.

بازی خوبی بود و از جمله دیدارهایی بود که کل تیممان خوب بازی کرد و همه بازیکنان سرحال بودند. در این دیدار برای نتیجه گرفتن رفته بودیم تا با کسب هر 3 امتیاز شرایطمان در آینده بهتر شود.بر همین اساس بازی را خوب آغاز کردیم و فرصت‌های مناسبی را هم در نیمه اول به دست آوردیم که با بی‌دقتی از دست رفتند. البته در نیمه اول روی پاس گل من به گل اول رسیدیم و یک بر یک کار در این نیمه به پایان رسید.

اما در نیمه دوم درخشش تو هم آغاز شد؟

با صحبت‌های کادرفنی در بین دو نیمه و شرایطی که داشتیم فقط برای برد قدم به زمین گذاشتیم که این اتفاق افتاد و با لطف خدا در نیمه دوم با گلزنی‌های من، توانستیم به هدفمان برسیم.

گل‌های فوق‌العاده‌ای هم به ثمر رساندی، به خصوص گل سومت.

روی گل دوم از همان ابتدا این احساس را داشتم که توپ روی سر من خواهد آمد و خودم را برای زدن یک ضربه خوب آماده کرده بودم که خوشبختانه توپ به درون دروازه رفت. البته یک موقعیت دیگر به این شکل داشتم که بازیکن حریف توپ را از خط درآورد. روی این صحنه‌های خیلی در تمرینات کار کرده بودیم.

گل دومت هم به واقع یک گل اروپایی کلاسیک بود!

واقعا گل خوبی بود و توپ به خوبی به روی پایم نشست.

شاید هم این گل هفته یا ماه لیگ هلند شود.

احتمال دارد، البته شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و حتی شنیدم که به عنوان بهترین بازیکن هفته هم معرفی شدم. اینکه گلم انتخاب شود یا خیر هم باید صبر کرد.

به نظر این مسابقه باید آغازی باشد برای درخشش شما در لیگ هلند. قبول داری؟

همین طور است و من هم امیدوارم. طی چند هفته اخیر هم شرایط خوبی در تیم داشتم و بازی‌های خوبی را انجام دادم. این در شرایطی است که من مهاجم هم نبودم. در این بین چون نتیجه نمی‌گرفتیم و گل هم نزده بودم، خیلی به چشم نمی‌آمدم اما در هفته اخیر برد نایمخن با گلزنی من همراه شد که باعث شد توجه ویژه‌ای به من شود.

 دوست دارم , چگونه با جن دوست شویم , عشقم دوست دارم

فکر نمی‌کنی از وقتی در تیم ملی فیکس شدی، این اتفاق باعث شده تا برای بازی در لیگ هلند هم اعتماد به نفس خوبی پیدا کنی؟

قطعا همین طور است و به نوعی من به این اتفاقی که گفتید نیاز داشتم. شرایط در روزهای اول برایم متفاوت بود اما با دعوت به تیم ملی اعتماد به نفس خوبی گرفتم. در هفته‌های اول کمتر به من بازی می‌رسید و باعث شده بود از شرایط خوب خودم دور شوم.

اما در هفته‌های اخیر فیکس بودی؟

درست است. در حال حاضر 3 هفته است که فیکس هستم که البته این موضوع کار من را برای آینده سخت‌تر می‌کند. بازیکنان خوبی داریم و باید بیشتر بجنگم و تلاش کنم تا بتوانم این روند خوب را ادامه دهم.

با این حال تیمت همچنان در قعر جدول لیگ هلند است.

تیم‌های بالاتر از ما خوشبختانه این هفته خوب نتیجه نگرفتند و در حال حاضر با تیم چهاردهم یک امتیاز اختلاف داریم. فکر می‌کنم در صورت ادامه روند خوبمان می‌توانیم از قعر جدول هم جدا شویم.

از استقبال هواداران پس از بازی بگو؟

خداراشکر استقبال ویژه‌ای داشتند و از همان اول هم خیلی من را تشویق کردند چون اولین بازی خانگی بود که فیکس بازی می‌کردم. پس از دو گلی هم که به ثمر رساندم هواداران فقط من را تشویق می‌کردند که خیلی جای خوشحالی و امیدواری داشت برایم تا در آینده شرایطم بهتر هم شود.

 دوست دارم عزیزم , اس ام اس دوست دارم , چگونه با زن متاهل دوست شویم

 به آقای گلی که فکر نمی‌کنی؟

دیگر خیلی دیر شده است. فکر به آقای گلی در این مقطع یک مقدار رویایی است.

در کل شرایط برایت راضی کننده است؟

واقعا همین طور است.

شرایط زندگی چطور است؟

قطعا شرایط زندگی بهتر شده است که همین موضوع روی عملکردم تأثیرگذار بوده. در هلند به تفاوت‌هایی که وجود دارد عادت کرده‌ام.

جمعه جام جهانی فوتبال قرعه‌کشی می‌شود. با توجه به اینکه در لیگ هلند هستی دوست داری با این کشور همگروه شویم؟

اگر واقعیت را بخواهیم واقعا این موضوع را دوست دارم. البته بیشتر دوست دارم در گروهی راحت قرار بگیریم تا حتی برای صعود به دور دوم هم شانس داشته باشیم که این هم خیلی مهم است. با این حال به شخصه دوست دارم با پرتغال یا هلند همگروه شویم تا با بازی با یک تیم بزرگ محک جدی خوبی بخوریم.


ویدیو : جهانبخش: دوست دارم با هلند همگروه شویم