جنیفر لوپز رئالی و شکیرا بارسایی! : اخبار فرهنگی- جنیفر لوپز رئالی و شکیرا ...



اخبار فرهنگی- جنیفر لوپز رئالی و شکیرا بارسایی!

ال کلاسیکو امشب بدون شک مهمترین رویداد ورزشی این هفته است و مسلما میلیون ها انسان در سراسر دنیا این بازی را به صورت زنده تماشا خواهند کرد.

در این میان دو تیم در بین شخصیت ها و چهره های آشنا نیز طرفداران زیادی دارند. نوشته زیر به معرفی طرفداران نام آشنای این دو تیم می پردازد.

رئال مادرید
جنیفر لوپز
خواننده و بازیگر نام آشنای هالیوود از طرفداران سرسخت تیم مادریدی است. جنیفر یک بار در سال 2012 و در حاشیه کنسرتش در اسپانیا، برای یک بازی به برنابئو امد و از نزدیک به تشویق تیم محبوبش پرداخت.

 

آهنگ مشترک شکیرا و جنیفر لوپز , جنیفر لوپز , بادیگارد جنیفر لوپز

 
رافائل نادال


تنیسور اسپانیایی یکی از متعصب ترین طرفداران رئال مادرید است. او برای دیدار های زیادی به برنابئو رفته است و از نزدیک تیم محبوبش را حمایت کرده است. همچنین یک بار در سال 2012 در برنابئو و قبل از بازی رئال مادرید و آژاکس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان به خاطر قهرمانی اش در مسابقات یو اس اپن از او تجلیل شد.

 

احمد ایراندوست و جنیفر لوپز , احمد ایراندوست بادیگارد جنیفر لوپز , بادیگارد ایرانی جنیفر لوپز

 

 آنتونیو باندراس

باندراس دیگرستاره هالیوود است که به صورت علنی طرفداری از رئال مادرید را اعلام کرده است. هر چند باندراس از طرفداران سرسخت مالاگا به شمار می آید اما در سال 2013 در مراسم خیریه ای در مالاگا شرکت کرد و لباس رئال مادرید را به قیمت 15800 یورو در مناقصه ای خریداری کرد. پولی که در نهایت صرف امور خیریه شد.

 

عکس جنیفر لوپز , آهنگ جدید جنیفر لوپز , بیوگرافی جنیفر لوپز

 

ملک عبدالله

رئال مادرید در بین شخصیت های سیاسی نیز محبوب است. ملک عبدالله پادشاه اردن یکی از سرسخت ترین طرفداران رئال مادرید است و حتی در سال 2005 برای دیدار دو تیم یوونتوس و رئال مادرید به برنابئو آمد و با پرز دیدار کرد. که در نهایت ان بازی با پیروزی 1-0 تیم میزبان خاتمه یافت.

 

اینستاگرام جنیفر لوپز , عکس های جنیفر لوپز , جنیفر لوپز برهنه

 
تام کروز

بازیگر مطرح هالیوودی نیز از مادریدسمو ها محسوب می شود. حضور او در سال 2007 در بنابئو و قرار گرفتن در کنار ویکتوریا بکهام هنوز در ذهن هواداران مادریدی باقی مانده است. گفتنی است تام کروز روابط بسیار خوبی با بکهام و خانواده اش دارد.

 

 

دانلود آهنگ جنیفر لوپز , احمد ایراندوست محافظ جنیفر لوپز , جنیفر لوپز ویکی پدیا

 

 بارسلونا
جاستین بیبر

خواننده جوان هالیوود از طرفداران متعصب بارسلونا به شمار می رود، حضور او در تمرینات بارسا و پوشیدن لباس بارسلونا گواه این مدعاست.

 

عکس احمد ایراندوست و جنیفر لوپز , فیلم خصوصی جنیفر لوپز , رقص جنیفر لوپز

 

شکیرا

بدون شک موقعیت شکیرا با تمام طرفداران بارسلونا متفاوت است چرا که او بعد از ازدواج با جرارد پیکه جایگاه بسیار ویژه ای در بین طرفداران بارسا پیدا کرد و خیلی از طرفداران بلوگرانا او را نیز بخشی از خانواده بزرگ بارسا می دانند. شکیرا یکی از طرفداران همیشه حاضر در نیوکمپ محسوب می شود.

 

فیلم های جنیفر لوپز , جنیفر لوپز در استخر , بیوگرافی جنیفر لوپز تمام عیار

 
کوبی برایانت

قهرمان 5 دوره رقابت های NBA یکی از متعصب ترین طرفداران بارساست. وی در سال 2009 در تمرینات تیم بارسا شرکت کرد و اعلام داشت که واقعا عاشق بارساست.

 

شوهر جنیفر لوپز , احمد ایراندوست جنیفر لوپز , غول برره بادیگارد جنیفر لوپز

 

رانبیر کاپور

بازیگر سرشناس بالیوود نیز از طرفداران بارسلونا محسوب می شود، وی دو بار برای حمایت از بارسلونا به ورزشگاه آمده است، یک بار در سال 2011 و در فینال لیگ قهرمانان برابر منچستر یونایتد و بار دوم نیز در سال 2011 و برای تماشای ال کلاسیکو.

 

عکس احمد ایراندوست با جنیفر لوپز , غول برره و جنیفر لوپز , تصاویر جنیفر لوپز در صحنه فیلمبرداری سریال shades of blue

 
مجیک جانسون

جانسون 55 ساله و یکی از اسطوره های لوس آنجلس لیکرز نیز عاشق بارسلوناست. وی در سال 2009 برای تماشای ال کلاسیکو به نیوکمپ آمد و حضور در آنجا را یکی از بهترین اتفاق های زندگی اش عنوان کرد.

 

خانه جنیفر لوپز , عکس سوراخ کون جنیفر لوپز , محافظ ایرانی جنیفر لوپز

 

اخبار فرهنگی - طرفداری

 


ویدیو : جنیفر لوپز رئالی و شکیرا بارسایی!