جنیفر لوپز از رابطه با دوست پسر جوانش میگوید +عکس : جنیفر لوپز از رابطه با ...



جنیفر لوپز از رابطه با دوست پسر جوانش میگوید +عکس

بسیاری در مورد شروع رابطه "جنیفر لوپز" ستاره موسیقی 44 ساله و دوست پسر جوانش "کاسپر اسمارت" 26 ساله بدبین بودند و تصور بر این بود که این رابطه بسیار زود گذر بوده و سریعا به اتمام برسد. اما اکنون با گذشت 2 سال از این رابطه بسیاری از انتقادات با شکست مواجه شد.


به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: بسیاری در مورد شروع رابطه "جنیفر لوپز" ستاره موسیقی 44 ساله و دوست پسر جوانش "کاسپر اسمارت" 26 ساله بدبین بودند  و تصور بر این بود که این رابطه  بسیار زود گذر بوده و سریعا به اتمام برسد. اما اکنون با گذشت 2 سال از این رابطه بسیاری از انتقادات با شکست مواجه شد.

 

 احمد ایران دوست و جنیفر لوپز , احمد ایران دوست بادیگارد جنیفر لوپز , جنیفر لوپز

 جنیفر لوپز که این روزها بر کرسی قضاوت " امریکن آیدل" تکیه زده در مصاحبه ای با یک مجله پر تیراژ به بیان جزئیات رابطه اش با " کاسپر اسمارت" دوست پسر جوانش پرداخته است.


بعد از اینکه جنیفر لوپز، کاسپر اسمارت را در یک مکان عمومی بوسید حواشی رابطه این دو دوباره قوت گرفت. او میگوید : کاسپر برای من یک همراه است که با او بودن در زندگی فوق العاده به نظر میرسد. من استانداردهای بالایی برای همراه زندگیم و نوع رابطه با او در نظر دارم که وی توانسته است به آن استانداردها دست پیدا کند. عشق و وفاداری بزرگترین لازمه های این همراهی است که من در این مدت به وفور از او دیده ام.


شاید مسخره باشد اما من اولین روز به او گفتم خط قرمز من " نادیده گرفته شدن" است و او به من گفت هرکس تو را نادیده گرفت تو هم به او بی توجهی کن حتما او لیاقت با تو بودن را ندارد. این حرف کاملا درست است. رابطه ما مثال زدنی است چرا که هریک از ما حدود خود را به خوبی میدانیم.


وی اعتراف کرد بعد از تولد فرزندانش همواره در مورد موفقیت در امر خوانندگی احساس ناامنی میکند و تصور میکند فرد موفقی نیست. او علیرغم فروش میلیونی ترانه هایش اذعان میکند این ترس همواره با اوست و حتی همسر سابقش بارها به او تاکید کرده است که فروش بالای کارهای او نشان میدهد که وی هنوز هم محبوبیت دارد اما او همچنان با این ترس عمیق درونی دست و پنجه نرم میکند


وی در مورد حضورش در مراسم تولد رئیس جمهور ترکمنستان و دریافت 1.5 میلیون دلاری اش برای این حضور صحبت کرده و آن را یک اشتباه دانسته است و میگوید : من نیز انسانم و هر انسانی اشتباه میکند. کار من اشتباه بود و در تلاشم که آن را جبران کنم . من درس خوبی گرفتم.


او تاکید میکند معتقد است هر انسانی خودش زندگی اش را خلق میکند ، پس بهتر است بیشترین تلاشها را برای بهترین بودن انجام داد.

 

بادیگارد جنیفر لوپز , احمد ایراندوست و جنیفر لوپز , احمد ایراندوست بادیگارد جنیفر لوپز

 

 

بادیگارد ایرانی جنیفر لوپز , عکس جنیفر لوپز , آهنگ جدید جنیفر لوپز


منبع:pardad.ir


ویدیو : جنیفر لوپز از رابطه با دوست پسر جوانش میگوید +عکس