جنیفر لارنس در «گنجشک سرخ» +عکس : ابرستاره جوان هالیوود که در هفته‌های آینده ...


ابرستاره جوان هالیوود که در هفته‌های آینده با قسمت دوم «زاغ مقلد» به روی پرده می‌آید، با کارگردان این فیلم در یک درام دلهره‌آور جاسوسی به نام «گنجشک سرخ» همکاری خواهد کرد. خبرگزاری آنا: فیلم «گنجشک سرخ» (Red Sparrow) با بازی جنیفر لارنس در نقش اصلی و به کارگردانی فرانسیس لارنس، سازنده سه فیلم اخیر مجموعه «عطش مبارزه» به مرحله تولید رسید.

جنیفر لارنس , جنیفر لارنس برهنه , عکس های جنیفر لارنس

ددلاین گزارش داد که اگرچه هنوز قراردادی برای بازی در فیلم «گنجشک سرخ» امضا نشده، استودیو فاکس در تدارک تولید این فیلم دلهره‌آور جاسوسی است. «گنجشک سرخ» اقتباسی است از رمان مشهوری به همین نام نوشته جیسن متیوز، نویسنده‌ای که پیش از ورود حرفه‌ای به عرصه ادبیات خود واقعاً جاسوس بوده است.

جنیفر لارنس فیلمها , جنیفر لارنس تبلیغاتی برند دیو d8 ,  جنیفر لارنس به رویایت می رسی اگر

رمان قطور «گنجشک سرخ» این افسر بازنشسته سازمان سیا در سال 2014 منتشر و چندین بار تجدید چاپ شده است.

خانه مجلل جنیفر لارنس , جواهرات جنیفر لارنس , دکوراسیون خانه 5 500 متری جنیفر لارنس تصاویر

داستان «گنجشک سرخ» در روسیه معاصر تحت حاکمیت ولادیمیر پوتین می‌گذرد. دومینیکا اگورووا افسر اطلاعاتی سازمان امنیت روسیه است و برای زنده ماندن در جنگل سازمان اطلاعاتی برجا مانده از دوران اتحاد جماهیر شوروی دست و پا می‌زند. زمانی که به او دستور داده می‌شود در نقش «گنجشک» ظاهر شود و در شبکه جاسوسی سازمان سیا نفوذ کند، وارد ماجرای مرگباری می شود که کشورهای روسیه، فنلاند، یونان، ایتالیا و ایالات متحده در آن درگیر هستند.

جنیفر لارنس یا انیستون , جنیفر لارنس در , جنیفر لوپز

جنیفر لارنس متولد 1990 در لوییزویل کنتاکی است. وی بعد از ایفای نقش در چند سریال تلویزیونی در فاصله سال‌های 2006 تا 2008، با بازی در فیلم «گاردن پارتی» وارد حرفه بازیگری سینما شد. اولین درخشش جنیفر لارنس در سال 2010 با درام «زمستان استخوان‌سوز» به کارگردانی دبرا گرانیک بود و سپس او در سال 2011 با «مردان مجهول: درجه یک» پا به عرصه فیلم‌های ابرقهرمانی گذاشت و اولین فیلم از مجموعه «عطش مبارزه» با بازی او در سال 2012 به‌روی پرده رفت. جنیفر لارنس برای بازی در «دفترچه امیدبخش» به کارگردانی دیوید اُ. راسل برنده جایزه اسکار بازیگر زن نقش اول 2013 شد و برای «سرمای استخوان‌سوز» در سال 2011 و «کلاهبرداری آمریکایی» دیوید اُ. راسل در سال 2014 دو نامزدی دیگر اسکار در کارنامه خود ثبت کرد.

چهارمین فیلم مجموعه «عطش مبارزه» با عنوان «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت دوم» در تاریخ 20 نوامبر 2015 (29 آبان) به روی پرده خواهد رفت


ویدیو : جنیفر لارنس در «گنجشک سرخ» +عکس