جنگ یکه تازان آسیایی در کورس قهرمانی : به جرات می توان گفت اهمیت این بازی هم ...



بازگشت پاریسی ها به کورس قهرمانی , بازی های آسیایی , اسنوکر قهرمانی جهان 2016

به جرات می توان گفت اهمیت این بازی هم به همان اندازه بازی استقلال و سپاهان است چون یکی از دو تیم می تواند همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

به گزارش ورزش سه، دو نماینده شایسته فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا که در گروه های خود یکه تازی می کنند امروز در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که وضعیت مشابهی در جدول رده بندی دارند و برای ماندن در کورس قهرمانی باید یکدیگر را قربانی کنند تا با این سه امتیاز که می تواند سکوی پرتابی باشد برای قرار گرفتن آنها در جمع صدرنشینان روزهای خوب خود را ادامه دهند.

همسایه های لیگ برتری از شانس بسیار زیادی برای صعود به جمع هشت تیم برتر قاره در لیگ قهرمانان برخوردار هستند با این هدف به میدان می روند تا روزهای خوب خود را در لیگ برتر هم ادامه دهند گرچه از بین دو تیم ذوبی ها اصلا بیلان خوبی در نیم فصل دوم نداشته و امتیازات زیادی را از دست دادند که آخرین مورد هم برمی گردد به جدال با دیگر تیم تبریزی در هفته گذشته که بازی برده را در نهایت باختند. شاگردان یحیی گل محمدی با فراز و نشیب های زیاد در نیم فصل دوم تمام طرفداران شان را برای قهرمانی در لیگ ناامید کردند گرچه یحیی اعتقاد دارد هنوز بخت رسیدن به جام را دارند و باید در بازی های باقی مانده به خصوص مصاف امروز با تراکتور نهایت امتیازات را به حساب خود واریز کنند.

تراکتورسازی اما هم در لیگ برتر هم در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده نتیجه گرفته و با اتکا به روحیه بالایی که دارند به دنبال ذوب کردن رقیب جدی خود در راه بازگشت به کورس قهرمانی هستند تا چند پله دیگر هم صعود کنند. امیر قلعه نویی با تفکرات خاصی توانست آرامش را به اردوی تیم تبریزی بازگردانده و با از بین بردن مشکلات فنی حاکم بر تیم پرستاره تراکتور مسیر موفقیت را هموار کند تا بلکه دوباره همان محبوبیت ابتدای حضورش در تبریز را به دست بیاورد که تا به این جای کار پازل های این مربی کاربلد درست از آب درآمده است.


با نگاهی به شرایط جدول می توان گفت نتیجه این بازی نه تنها برای دو تیم حاضر در زمین بلکه برای سایر مدعیان قهرمانی از جمله پرسپولیس، استقلال خوزستان و استقلال تهران هم از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که این جنگ برنده ای نداشته باشد و امتیازاتش میان ذوب و تراکتور تقسیم شود.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : جنگ یکه تازان آسیایی در کورس قهرمانی