جنگ زرگری زن و شوهر برای گروگانگیری :     پلیس و بازپرس برای شناسایی و دستگیری ...



 

 

پلیس و بازپرس برای شناسایی و دستگیری اعضای شبكه دزدان مسلح كه برای اخاذی ۱۵۰ میلیون تومانی نقشه سناریوی گروگانگیری دو خواهر را طراحی و اجرا كرده بودند، از مردم كمك خواستند.

ظهر ۱۷ بهمن سال گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان جویبار استان مازندران از سرقت مسلحانه در یك خانه ویلایی باخبر شدند.

آنها پس از رسیدن به محل حادثه با آثار به هم ریختگی و شلیك یك گلوله روبه رو شدند. زن صاحبخانه به مأموران گفت: من و خواهرم در این خانه تنها زندگی می كنیم. بعد از ظهر دیروز ناگهان زنگ خانه به صدا درآمد.

وقتی خواهرم گوشی اف اف را برداشت، صدای زن جوانی را شنید كه به بهانه درگیری با شوهرش از ما كمك می خواست.

بلافاصله خواهرم در را باز كرد كه ناگهان زن جوانی را همراه یك مرد قوی هیكل دیدم. آنها بعد از دقایقی گفت و گو خانه را ترك كردند. تا این كه صبح امروز دوباره همان زن و مرد در حالی كه كتابی در دست داشتند، به بهانه دلجویی و عذرخواهی از ما وارد خانه شدند، اما ناگهان با اسلحه ای كه در دست داشتند،

من و خواهرم را تهدید به مرگ كردند. ما كه بشدت ترسیده بودیم، داد و فریاد كردیم، اما همان موقع ۲ مرد قوی هیكل دیگر سد راهمان شدند.

دقایقی بعد نیز آنها با شلیك تیر هوایی ما را مجبور به سكوت كردند.آنها سپس برای آزادی ما ۱۵۰ میلیون تومان پول و یك كیلو طلا خواستند، اما به دلیل ناتوانی از پرداخت این مبلغ به دریافت ۱۰ میلیون تومان راضی شدند.

آنجا كه این پول را در خانه نداشتیم، در حالی كه خواهرم از سوی تبهكاران گروگان گرفته شده بود، من همراه زن مسلح به بانك رفته و تمام موجودی را پس از برداشت در اختیارش گذاشتم.

پس از بازگشت به خانه آنها با سرقت حدود ۸ میلیون تومان طلا و جواهرات، فرار كردند.

همزمان با شكایت این زن با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان جویبار، كارآگاهان پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شدند.

سرهنگ نعمتی، رئیس پلیس آگاهی شهرستان با اعلام این خبر گفت: به دلیل آن كه تحقیقات قضایی - پلیسی تاكنون برای دستگیری متهمان به نتیجه نرسیده، بازپرس پرونده ضمن درخواست چاپ عكس بدون پوشش یكی از متهمان، از مردم خواست در صورت شناسایی این زن با شماره تلفن های ۳۲۳۲۶۳۳۴-۰۱۲۴ - ۳۲۲۶۳۱۴-۰۱۲۴ تماس بگیرند..../تحلیل:روزنامه ایران

 

 

 


ویدیو : جنگ زرگری زن و شوهر برای گروگانگیری