جنگ حیثتی امیر-پرویز و ماجرای بنری که برای مظلومی کینه شد! : امیر قلعه نویی ...



پرویز مظلومی , خط و نشان داعش برای امیر نوری , ماجرای دستگیری امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو فیلم

امیر قلعه نویی سرمربی ملوان شد و خیلی زود باید مقابل استقلال قرار بگیرد.

هفته دوم لیگ برتر، شاهد یکی از تقابل های حساس فصل خواهد بود؛ دیدار استقلال و ملوان.مسابقه ای که بی شک برای مظلومی و امیر قلعه نویی این مسابقه دست کمی از دربی ندارد چراکه به نوعی می خواهند به هواداران نشان دهند کدامیک لایق تر بوده اند. امیر قلعه نویی در شرایطی دو فصل قبل به استقلال آمد که مظلومی 4 بار دربی را برده بود و تیمش را قهرمان جام حذفی کرد. با اینهمه فتح الله زاده قلعه نویی را آورد تا مظلومی با ناراحتی شدید از استقلال برود. ا

 

و در آخرین روزهای لیگ دوازدهم صحنه ای را به یاد دارد که می گوید هیچگاه از یادش نمی رود: «روز شمار گذاشته بودند برای برکناری من و آمدن مربی دیگری... به نظر من آنها هوادار واقعی استقلال نبودند چون ما هنوز شانس قهرمانی داشتیم.»

 

بعد از آن مظلومی از استقلال رفت تا قلعه نویی سرمربی این تیم شود. دو فصل شکست حاصل تمام تلاش امیر در استقلال بود تا بار دیگر باشگاه دست به تغییرات بزند و دوباره مظلومی را بازگرداند. حالا خیلی زود پرویز و امیر به هم رسیده اند و بی شک بازی هفته دوم برایشان حیثتی خواهد بود. قطعا قلعه نویی با ملوان برای نباختن به تهران می آید و مظلومی هم در اندیشه بردن خواهد بود. باید دید این دوئل بسیار حساس را کدام می برند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو : جنگ حیثتی امیر-پرویز و ماجرای بنری که برای مظلومی کینه شد!