جنگی ترین مربیان لیگ برتری! : این سه اساتید جنگ روانی لیگ برتر انگلیس هستند.  تا ...



پرسرعت ترین هواپیمای جنگی جهان , خفن ترین هواپیمای جنگی , مدرن ترین هواپیمای جنگی جهان

این سه اساتید جنگ روانی لیگ برتر انگلیس هستند.

 تا چند روز دیگر لیگ برتر انگلیس شروع می شود تا بار دیگر شاهد رقابت های جذاب دومین لیگ برتر فوتبال جهان باشیم. این لیگ سرشار از خبر و حاشیه های ریز و درشت مختلف است که تا آخرین هفته لیگ برتر انگلیس هم تمام نمی شوند. یکی از حاشیه های لیگ برتر انگلیس مربیانی هستند که مدام با دیگران درگیری دارند و در مصاحبه هایشان دیگران را مورد نقد قرار می دهند. البته این دست از مربیان فعلا در سه نام خلاصه می شوند؛ خوزه مورینیو، آرسن ونگر و لوئیس فن خال. این سه که هدایت چلسی، آرسنال و منچستریونایتد را بر عهده دارند.

مورینیو که مدت هاست به عنوان استاد جنگ روانی در فوتبال انگلیس شناخته می شود. البته بزرگ ترین دشمن او آرسن ونگر است که این در طول فصل بارها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می کنند. مورینیو به عنوان نخستین فردی در فوتبال انگلیس معرفی می شود که جنگ های روانی زیادی را در آستانه بازی های حساس راه می اندازد.

سومین مربی جنگنده لیگ برتری ها لوئیس فن خال است. البته او در فصل اخیر به خوبی با شرایط فوتبال انگلیس آشنا شده و در زمینه مصاحبه های حاشیه ای حرف های زیادی برای گفتن دارد هر چند به پای آرسن ونگر و خوزه مورینیو نمی رسد.

بر اساس گزارش سایت اسپورتولوژی این سه به عنوان جنگی ترین مربیان لیگ برتری شناخته می شوند. ممکن است در فصل آتی لیگ برتر انگلیس مربیان دیگری پیدا شوند که بخواهند روی دست این اساتید جنگ روانی بلند شوند.

 

قوی ترین هوایپما جنگی جهان , قوی ترین هواپیمای جنگی جهان , بهترین و پر جمعیت ترین بازی های جنگی و خشن

 

گران ترین مربیان جهان در سال 2016 , گران ترین مربیان ایرانی , گران ترین مربیان ملی جهان


اخبار ورزشی - جام جم

 


ویدیو : جنگی ترین مربیان لیگ برتری!