جنجال نسخه پاکستانی «ماه عسل»! +عکس : قسمتی از برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما ...


قسمتی از برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما که در آن بچه‌ای به زوج مهمان برنامه «هدیه» داده شده حسابی در میان مردم سر و صدا به پا کرد و مخالفان سرسخت خود را داشت. حالا در پاکستانی برنامه‌ای تلویزیونی با همین روند حسابی جنجالی شده است. مجله مهر: قسمتی از برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما که در آن بچه‌ای به زوج مهمان برنامه «هدیه» داده شده حسابی در میان مردم سر و صدا به پا کرد و مخالفان سرسخت خود را داشت. حالا در پاکستانی برنامه‌ای تلویزیونی با همین روند حسابی جنجالی شده است.

برنامه‌ای تلویزیونی در پاکستان به هدیه‌های عجیب و غریبش مشهور است: خودروهای گران قیمت؛موتورسیکلت‌های لوکس؛ وسایل خانه و مسافرت‌های خارجی طولانی. به همین خاطر این برنامه با دکور پر هزینه‌اش در ماه مبارک رمضان بینندگان بسیاری دارد و هر قسمت آن مردم را به هیجان می‌آورد. هدیه دادن دو نوزاد در این برنامه اما میلیون‌ها بیننده را پای تلویزیون میخکوب کرده و حالا جنجالی زیادی را در این کشور به پا کرده است.


در یک قسمت دو زوج مهمان این برنامه تلویزیونی بودند که سالها آرزوی داشتن بچه را داشتند. پس از حرفهای این زوج‌ها درباره اینکه بارها تا مرز طلاق به خاطر نداشتن بچه رفته‌اند در لحظه‌ای حساس مجری برنامه هدیه دادن دو نوزاد بی‌سرپرست را به این زن و شوهرها اعلام کرد که با واکنش احساسی آنها روبرو شد و همه را مبهوت کرد.
 
نسخه ویندوز اینستاگرام , نسخه جدید تلگرام , دانلود نسخه جدید تلگرام

نسخه , دانلود نسخه جدید کلش , نسخه های ویندوز 10
 
امیر لیاقت حسن،مجری این برنامه که به خاطر جایزه‌های عجیب و غریب این برنامه مشهور شده روی آنتن برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که در سال نوی میلادی، بابانوئل هدایای به آدم‌ها می‌دهد. برای ما مسلمانان،رمضان ماه بسیار خاصی است و خوشحال کردن مردم و هدیه دادن به آنها مهم است. او پس از آن نوزدای به نام فاطیما که گفته می‌شود از سوی پدر و مادرش در شهر کراچی رها شده به یکی از زوج‌ها داد تا به گفته خودش آن‌ها را به آرزویش برساند.

دانلود نسخه پرتابل تلگرام , دانلود اخرین نسخه تلگرام , دانلود نسخه جدید kmplayer

جنجال , قرص خواب آور قوی بدون نسخه , آخرین نسخه فلش پلیر

دانلود بهترین نسخه ویندوز 10 , نسخه جدید یاهو , نسخه نهایی ویندوز 10

گزارش‌ها نشان می‌دهد که موسسه‌ای خیریه این نوزاد را در شهر کراچی پیدا کرده و آن را به این برنامه تلویزیونی داده است.  آقای ریاض که حالا به عنوان پدر جدید فاطیما شناخته می‌شود ۱۴ سال در انتظار فرزند و در این برنامه در حالی که بغض کرده بود گفت: وقتی این بچه را بغل کردم مثل آن بود که فرشته‌ای آمده است. پس از هدیه دادن فاطیما به این زوج،نوزادی هم به زوج دیگری که در کنار آن‌ها نشسته بودند داده شد.

 ثریا بلقیس هم به همراه همسرش ۱۷ سال در انتظار داشتن بچه بوده‌اند. در این برنامه زنده تلویزیونی تعدادی از تماشاگران در استودیو حضور دارند که هدیه دادن بچه‌ها با واکنش احساسی و گریه کردن تعدادی از آنها روبرو شد. دکور این برنامه برای ماه رمضان بسیار پرهزینه بوده و در کف آن یک آکواریوم قرار دارد و به همین خاطر نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده‌است.

 
نسخه جدید ios , آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر , جدیدترین نسخه تلگرام
 
آخرین نسخه همراه بانک ملی , مدل لباس عروس هندی و پاکستانی , مدل لباس عروس پاکستانی  
دانلود آخرین نسخه سایفون , نسخه تصویری واتساپ , در امنیت نسخه های شخصی سازی شده تلگرام تردید وجود دارد

منتقدان این اقدام اعلام کرده‌اند که مسئولان این برنامه تلاش کرده‌اند با سوء‌استفاده از یک نوزاد بی‌سرپرست تعداد بیننندگان خود را بالا ببرند و نظر مردم را به خود جلب کنند. به گفته آنها احتمال دارد که برنامه‌های دیگر هم به همین خاطر اقدام به تقلید از این کار کنند تا با سوء‌استفاده از بچه‌های بی‌سرپرست خود را مشهور کنند. یکی از حامیان حقوق کودکان پاکستان اعلام کرده که این اقدام توهینی به بچه‌هاست که از آنها به عنوان «هدیه» استفاده شده است.

 به گفته سیما جمالی،مسئول رفاه کودکان ایالت سند،بچه‌ها وخانواده آنها با این اقدام در برنامه زنده تلویزیونی که میلیون‌ها بینننده دارند در آینده انگشت‌نما می‌شوند و حتی ممکن است همه زندگی این بچه‌ها را خراب کند؛ چون همه حالا آنها را می‌شناسند و همه می‌دانند که این نوزاد به این خانواده «هدیه» داده شده است. وی با انتقاد شدید از این اقدام گفت: شما بچه را مانند یک ماشین،لپتاپ یا هر هدیه دیگری به یک زوج دادید. این یک توهین است اگر واقعاً قصد کار خیری را داشتید باید دادن سرپرستی یک بچه را در خفا انجام می‌دادید.


ویدیو : جنجال نسخه پاکستانی «ماه عسل»! +عکس