جنجال فیلم های مستهجن صدام در مصر! : تلاش برای ربودن فردی به نام محمد بشر كه ...


تلاش برای ربودن فردی به نام محمد بشر كه شباهت زیادی با صدام حسین دیكتاتور معدوم عراق دارد، در منطقه الرمل اسكندریه سرو صدای زیادی ایجاد كرد. تلاش برای ربودن فردی به نام محمد بشر كه شباهت زیادی با صدام حسین دیكتاتور معدوم عراق دارد، در منطقه الرمل اسكندریه سرو صدای زیادی ایجاد كرد.

 محمد بشر در حین درگیری از سوی تعدادی از شهروندان عراقی به شدت مورد ضرب و شتم قرارگرفت به طوری كه كارش به بیمارستان كشیده شد.

 این اولین باری نیست كه محمد بشر به دلیل شباهت زیادش با صدام حسین به باد كتك گرفته می‌شود، به همین دلیل چندین بار محل سكونت خود را تغییر داد.

این درحالی است كه برخی از شهروندان عراقی در دادخواستی كه به وكلای دادگستری اسكندریه ارائه كردند، مسئولان خارجی را به تلاش در ربودن محمد بشر برای خروج اجباری‌اش از كشور متهم كردند.

آنها معتقدند كه این مسئولان قصد دارند از محمد بشر كه شباهت زیادی به صدام حسین دارد برای پخش فیلمهای مستهجن و غیراخلاقی سوء استفاده كنند. در همین حال، محمد بشر فاش كرد كه چندی پیش تعدادی افراد با لهجه شامی به من پیشنهاد همكاری با شبكه فیلمهای غیر اخلاقی در قبال 2 میلیون پوند مصر دادند.

وی در ادامه گفت: اما من هنگامی كه با این پیشنهاد بی‌شرمانه آنها مخالفت كردم، چندین بار از طریق تلفن مرا تهدید به ربودن كردند.

منبع:تابناک


ویدیو : جنجال فیلم های مستهجن صدام در مصر!