جنجال جنسی دختر «وودی آلن» +عکس : وودی آلن این روزها نامش در جشنواره‌ها با ...


وودی آلن این روزها نامش در جشنواره‌ها با فیلم یاسمن آبی(جاسمین غمگین) زیاد شنیده می‌شود. کارگردان مشهور هالیوود حالا این روزها درگیر جنجالی شده که بار دیگر نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. دختر خوانده وودی‌آلن پدرش را در نامه‌ای سرگشاده به آزار و اذیت جنسی او در سن ۷ سالگی متهم کرده است. مجله مهر: وودی آلن این روزها نامش در جشنواره‌ها با فیلم یاسمن آبی(جاسمین غمگین) زیاد شنیده می‌شود. کارگردان مشهور هالیوود حالا این روزها درگیر جنجالی شده که بار دیگر نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. دختر خوانده وودی‌آلن پدرش را در نامه‌ای سرگشاده به آزار و اذیت جنسی او در سن ۷ سالگی متهم کرده است.

دختر احساس جنسی ندارد , ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار , علت گرایش جنسی پدر به دختر

دیلان فارو، دختر خوانده وودی آلن در نامه‌‌ای که سایت روزنامه نیویورک تایمز آن را منتشر کرده برای اولین بار به صورت مستقیم پدرش را به آزار و اذیت جنسی او در سن ۷ سالگی متهم کرده است. دیلان فارو در نامه خود اعلام کرده که پدرش او را برای اولین بار در هنگام بازی با ترن اسباب‌بازی برادرش مورد آزار قرار داده و او همچنان کابوس آن لحظات را می‌بیند.

 دیلان فارو در این نامه گفته است هر وقت به صورت اتفاقی عکس این کارگردان هالیوود را روی پوسترها یا در تلویزیون می‌بیند مجبور است ساعت‌ها خودش را در اتاقی حبس کند تا شاید بتواند تلخی آن را روزها را فراموش کند.

دختر دو جنسی , جنجال دستبند طلایی دختر ترامپ  , رابطه جنسی دختر ترامپ با شاهزاده

دیلان فارو دختر میا فارو بازیگر زن هالیوود است که مدت‌ها بدون ازدواج کردن با وودی آلن زندگی می‌کرد. دیلان فارو می گوید پدرش به او می‌گفت که همه چیز بین او و دخترش یک راز است و اگر به کسی چیزی نگوید او را به پاریس می‌برد و دیلان می‌تواند در فیلم‌هایش بازی کند.
 
در زمان جدایی وودی آلن و میا فارو هم در دادگاه شکایت آزار و اذیت غیراخلاقی علیه کارگردان ۷۸ ساله هالیوود مطرح شد اما دادگاه او را تبرئه کرد. دیلان فارو با محکوم کردن ساختار هالیوود اعلام کرده که همه به خاطر شهرت وودی آلن چشم‌هایشان را به روی حقیقت بسته‌اند.

افزایش میل جنسی دختر , رابطه جنسی شاهزاده دختر قطر همزمان با 7 مرد عکس , تجاوز و آزار و اذیت جنسی دو دختر جوان در شیراز عاقبت خوشی نداشت

تجاوز جنسی به دختر دانشجو , فرار دختر از زندان سو استفاده جنسی مادرش در دبی , جنجال عکس “امیرعلی نبویان” با یک دختر در اینستاگرام عکس

وودی آلن این اتهام‌های غیراخلاقی را رد کرده‌ اما مدت کوتاهی بعد از جدایی او از میا فارو مشخص شد او با سون-یی پروین،دختر خوانده دیگرش ارتباط دارد. وودی آلن در سال ۱۹۹۷ با دختر خوانده خودش ازدواج کرد؛مسئله‌ای که گفته می‌شود برای سرپوش گذاشتن بر آزار و اذیت جنسی او بوده است.

آلن در سال ۱۹۹۲ وارد رابطه با سون-یی پروین شد که دخترخوانده میا فارو است؛ درست همان سالی که جدایی این کارگردان از میا فارو اعلام شد. آلن و سون-یی پروین اکنون یک پسر دارند و دو دختر را هم به فرزندی پذیرفته‌اند.

فیلم برداری مرد شیطان صفت از رابطه جنسی اش با دختر 18 ساله , فیلم برداری از تجاوز جنسی به دختر 15 ساله , آزار جنسی دختر جوان

وودی آلن با دختر خوانده‌‌اش مدتی بعد از جنجال آزار و اذیت جنسی ازدواج کرد

وودی آلن ازدواج‌ها و روابط خارج از ازدواج زیادی داشته است. او در سال  ۱۹۵۴ و زمانی که نوزده سالش بود با هارلین روزن شانزده ساله ازدواج کرد. این دو در سال ۱۹۵۹ از یکدیگر جدا شدند. چندی بعد، روزن از آلن بابت تصویر نادرستی که از او در مصاحبه های تلویزیونی اش داده بود شکایت کرد. همسر دوم آلن، لوئیز لسر بود که در سال ۱۹۶۶ با یکدیگر ازدواج و در سال ۱۹۶۹ از یکدیگر جدا شدند. در سال ۱۹۷۰ آلن رابطه  با دایان کیتون را آغاز کرد. این رابطه هم بعد از یک سال به پایان رسید.

آلن در ۱۹۸۰ وارد رابطه با میا فارو شد. این دو هرگز ازدواج نکردند اما یک فرزند داشتند و دو کودک دیگر را هم به فرزندی پذیرفتند. گفته می‌شود علت اصلی جدایی آنها فاش شدن فساد اخلاقی وودی آلن و آزار دختر خوانده‌هایشان از سوی او بوده است.


ویدیو : جنجال جنسی دختر «وودی آلن» +عکس