جنجال بر سر بنرهای وزارت کشور (+عکس) : سایت عصرخبر در مطلبی نوشت: در حالی که ...



سایت عصرخبر در مطلبی نوشت: در حالی که تا کنون در نشست های وزیر کشور در بنر پشست سر عکس مقام معظم رهبری و امام راحل وجود داشت، در نشست خبری روز دوشنبه گذشته عکس روحانی رئیس جمهور جایگزین عکس امام راحل شد اما با انتقاد رسانه ها این روند در نشست امروز وزیر کشورتصحیح شد.

به گزارش خبرنگار عصر خبر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح روز دوشنبه 24 فروردین نشست خبری داشت.

این نشست خبری که با عنوان 600 روز برای همدلی و همزبانی بود، در سالن پیامبر وزارت کشور برگزار شد و وزیر کشور با حضور رسانه های داخلی و خارجی عملکرد 20 ماهه این وازارتخانه در حوزه های مختلف را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

وزارت کشور , تالار وزارت کشور , اطلاعیه وزارت کشور درباره اجرای طرح lez

 
در این نشست خبری در پشت سر وزیر کشور بنر آبی رنگ نصب بود که عبارت «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» و همچنین «600 روز برای همدلی و همزبانی» با خط درشت نوشته شده بود.

در یک گوشه این بنر عکس مقام معظم رهبری و در گوشه دیگر بنر عکس حسن روحانی رئیس جمهور قرار داشت. این در حالی بود که در نشست های قبلی وزیر کشور همواره در یک سمت عکس امام راحل و در سمت دیگر عکس مقام معظم رهبری قرار داشت. یا اینکه عکس امام راحل و مقام معظم رهبری در کنار هم بود.

حتی در نشست های خبری سخنگوی وزارت کشور و نشست های دیگر مسئولین و معاونین وزارت کشور هم این مساله رعایت می شد.

با بررسی تصاویر موجود از نشست ها، حذف تمثال امام راحل و جایگزینی عکس رئیس جمهور برای اولین بار در وزارت کشور صورت گرفت.

اما وزیر کشور امروز سه شنبه اول اردیبهشت در همان سالن نشست شورای اجتماعی کشور را برگزار کرد.

 

جنجال روسری سر کردن زنان هنگام سلفی گرفتن در کنسرت چاتار در خارج کشور , انتقالی وزارت کشور , مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور

 

 عکس پشت سر وزیر نشان می دهد که این وزارتخانه از موضع قبلی خود عقب نشینی کرده و بجای عکس روحانی عکس امام را نصب کرده است.

طبق ماده 6 قانون نحوه حفظ اثار و یاد امام خمینی مصوب ۱۳۶۸ مجلس شورای اسلامی تصریح می كند: تمثال مبارک حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه باید در کلیه وزارتخانه‌ها، سازمانها، ادارات و نهادها و مراکز و مجامع رسمی‌داخل و خارج ایران و مصاحبات مسئولین کشور در محل مناسب و قابل رؤیت نسب گردد. و همچنین تمثال مبارک امام در ابتدای کلیه کتب درسی‌آموزش و پرورش " دبستان، راهنمایی، دبیرستانی، مراکز تربیت معلم" و نیز کتب منتشره دانشگاهی که از سوی مراکز نشر دانشگاهی انتشار می‌یابد به‌چاپ برسد.

 

 اخبار  سیاسی -  عصر  ایران 


ویدیو : جنجال بر سر بنرهای وزارت کشور (+عکس)