جنتی: برخی داوطلبان انتخابات قمار بازند : دبیر شورای نگهبان گفت: برخی از این ...


دبیر شورای نگهبان گفت: برخی از این كسانی كه برای انتخابات ثبت نام كردند براساس نتیجه برخی استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند. خبرگزاری مهر: احمد جنتی در همایش سراسری ائمه جمعه گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منكر روی زمین مانده است و نباید این فریضه را دست كم بگیریم و دولت باید توجه جدی به آن داشته باشد چراكه میتواند جلوی خیلی از مسائل را با این فریضه مانند اسراف های اقتصادی بگیرد.

وی افزود: امروز ما در یك حالت جنگ روانی هستیم كه یكی از راه های مقابله با آن و همچنین فرهنگ غربی امر به معروف است.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شكست خوردگان میدان سیاست كمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه كنند.

وی تاکید کرد: اهمیت انتخابات خبرگان خیلی مهتر از انتخابات مجلس است و قابل قیاس نیست زیرا با موضوع رهبری ارتباط دارد.

جنتی ادامه داد: آنها كمر بسته اند خبرگان را قبضه كنند و می خواهند اكثریت یا یك اقلیت سر و زبان دار را در خبرگان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مساله شورای رهبری كه مطرح كرده اند خیلی زشت و مضر و خلاف قانون اساسی است و من تعجب می كنم كه چرا این مساله را مطرح می كنند؟!

وی ادامه داد: اگر تا الان نظام سرپا بوده است به این دلیل است كه رهبری نظام یك نفر است زیرا قدرت با شورای رهبری شكسته می شود. شورای رهبری اصلا نشدنی است و كارایی و توان ندارد.

آیت الله جنتی گفت: هدف دیگر اینها تضعیف قدرت رهبری است. می خواهند قدرت مطلقه رهبری را بگیرند و قصد دارند مدت آن را كم كنند و می گویند چه كسی گفته رهبری باید مادام العمر باشد؛ ببینید چه نقشه های شوم و شیطانی دارند؛ اصلا می خواهند اختیارات رهبری را محدود كنند.

دبیر شورای نگهبان گفت: برخی از این كسانی كه برای انتخابات ثبت نام كردند براساس نتیجه برخی استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.


ویدیو : جنتی: برخی داوطلبان انتخابات قمار بازند