جنایت در خانه مجردی دختر جوان/ دختر شیشه‌ای پسر معتاد را با ضربات چاقو به قتل رساند :



اخبار حوادث - جنایت در خانه مجردی دختر جوان/ دختر شیشه‌ای پسر معتاد را با ضربات چاقو به قتل رساند

دختر شیشه ای كه در پاتوق خود مرد معتاد با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در آخرین جلسه از خود دفاع كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 19 مرداد سال جاری، ماموران كلاتری 132 شهرزیبا در جریان مرگ مشكوك مرد جوانی قرار گرفتند. آنها بلافاصله برای تحقیق در محل حادثه حاضر و با جسد مردی به نام پرویز روبه‌رو شدند كه با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. ماموران و جمشیدی بازپرس كشیك قتل تهران به تحقیق در این رابطه پرداختند.
 
یكی از شاهدان در جریان تجسس ها به ماموران گفت: در طبقه بالایی خانه ما دختری به نام بهناز به صورت مجردی زندگی می كند. آن روز از خانه آنها صدای درگیری شنیدم و وقتی به طبقه بالا رفتم در خانه باز بود و مقتول خونین در پذیرایی افتاده بود. دختر جوان دیگری هم بلافاصله از خانه فرار كرد. من هم پلیس و اورژانس را در جریان قرار دادم.
 
با این اظهارات همزمان با تحقیقات كارآگاهان به دستور بازپرس، این دختر جوان را بازداشت كردند.
 
وی پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: من در این خانه به تنهایی زندگی می كردم و به شیشه اعتیاد داشتم. برای همین در پاتوق خرید مواد با دختر جوانی به نام آزیتا آشنا شدم كه او هم معتاد به شیشه بود. آزیتا همیشه با مقتول به خانه من می‌آمد و با هم شیشه مصرف می‌كردیم. روز حادثه پس از مصرف مواد آزیتا و پرویز با هم درگیر شدند. وقتی درگیری آنها بالا گرفت ناگهان آزیتا با چاقو چند ضربه به پرویز زد. من شوكه شده بودم و مقتول هم خونین نقش بر زمین شده بود كه آزیتا به سرعت از خانه من فرار كرد.
 
با این اظهارات ماموران به تحقیق در این خصوص پرداختند و خیلی زود متهم اصلی را دستگیر كردند. این دختر در بازجویی ها به ماموران گفت: من و پرویز با هم دوست بودیم و همیشه به خانه بهناز می رفتیم. آن روز داشتم با چاقو گردو می شكستم كه با پرویز درگیر شدم و در حالیكه مواد كشیده بودم با چاقو به او ضربه زدم.
 
با اعتراف این دختر وی با قرار قانونی روانه زندان شد. این دختر جوان صبح امروز در آخرین جلسه بازپرسی خود در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران به بازپرس گفت: باور كنید قصد كشتن نداشتم و فقط لحظه ای كنترلم را از دست دادم.
 
پس از این جلسه قرار است به زودی كیفرخواست این پرونده صادر و دختر جوان در مقابل قضات دادگاه كیفری بایستد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : جنایت در خانه مجردی دختر جوان/ دختر شیشه‌ای پسر معتاد را با ضربات چاقو به قتل رساند