جنایتکاران ایرانشهر بازداشت شدند : فرمانده انتظامی ایرانشهر اعلام کرد: ماموران ...


فرمانده انتظامی ایرانشهر اعلام کرد: ماموران انتظامی موفق شدند یک قاتل فراری تحت تعقیب را همراه دو نفر دیگر به اتهام قتل دو مامور انتظامی که در سال 1388رخ داد، دستگیر کنند. باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی ایرانشهر اعلام کرد: ماموران انتظامی موفق شدند یک قاتل فراری تحت تعقیب را همراه دو نفر دیگر به اتهام قتل دو مامور انتظامی که در سال 1388رخ داد، دستگیر کنند.

سرهنگ "محمد دفتری" گفت: ماموران انتظامی موفق شدند یک قاتل فراری تحت تعقیب را همراه دو نفر دیگر به اتهام قتل دو مامور انتظامی که در سال 1388 رخ داد، دستگیر کنند.

 به دنبال پیگیری پرونده قتل فردی، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری شدند.
 
وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی و تحت نظر قرار دادن محل مورد نظر در عملیاتی قاتل فراری را به همراه دو نفر دیگر بازداشت کردند.
 
این مقام انتظامی گفت: پس از تحقیقات از متهمان مشخص شد که یک نفر از آنان به اتهام قتل و تیراندازی به سمت ماموران تحت تعقیب است و دو نفر دیگر سابقه آدمربایی ، توزیع مواد مخدر و همکاری در قتل دو نیروی انتظامی در پرونده خود دارند.
 
فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطر نشان کرد: متهمان با دیدن شواهد پلیسبه جرم خود اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی مهمات کشف و ضبط شد.


ویدیو : جنایتکاران ایرانشهر بازداشت شدند