جنازه ای زیر سنگ :       من و كارگر مغازه روز حادثه به بهانه ای احمد را سوار ...



 

 

تشییع جنازه سلیم موذن زاده , تشییع جنازه حبیب , تشییع جنازه

 

من و كارگر مغازه روز حادثه به بهانه ای احمد را سوار وانت كردیم و او را به محل خلوتی كشاندیم.

كارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان گیلان چندی پیش جنازه مردی را خارج از شهر در حالی زیر سنگ مدفون شده بود، پیدا كردند. روی گلوی مرد، آثار كبودی وجود داشت و معلوم بود او خفه شده است.

در جریان تحقیقات رنگ لباس های مقتول هویتش را فاش كرد و كارآگاهان پی بردند خانواده مردی ۳۲ ساله به نام احمد دو روز قبل از مفقود شدن او خبر داده اند و طبق گزارش آنها، البسه احمد با لباس هایی كه به تن متوفی بود، مطابقت دارد.

ماموران سپس تحقیقات شان را پی گرفتند و فهمیدند احمد آخرین بار سوار بر یك وانت سفید رنگ دیده شده است. از طرفی فهمیدند كه یكی از دوستان متوفی به نام یاسر وانتی سفید رنگ دارد.

یاسر وقتی بازداشت شد خودش را بی گناه معرفی كرد، اما سرانجام به قتل معترف شد و گفت: «من مغازه دار هستم و احمد نیز در بازار ماهی فروشان كاسب بود. احمد چند وقت قبل كاری كرد كه به لحاظ اخلاقی درست نبود، من از این رفتار او ناراحت شدم و در نهایت تصمیم گرفتم او را بكشم. من و كارگر مغازه روز حادثه به بهانه ای احمد را سوار وانت كردیم بعد او را در محلی خلوت كشتیم و من به آن كارگر پول دادم تا جسد را به خارج از شهر ببرد و مخفی كند.»... / جام جم آنلاین 


ویدیو : جنازه ای زیر سنگ