جمله روز:سرهنگ زمان شاه! : جمله روز:سرهنگ زمان شاه! اما آن هایی که این بازی ...



جمله روز:سرهنگ زمان شاه!

اما آن هایی که این بازی را از نزدیک دیدند بیشتر از آنکه تحت تاثیر این تساوی قرار بگیرند متوجه اتفاقات آخر بازی و صحبت های اصغر شرفی و لحن حرف های او در کنفرانس مطبوعاتی شدند

سایت گل  - تیم سرچشمه در کرمان قلدرانه از تراکتورسازی امتیاز گرفت تا معادلات بالای جدول بهم بخورد و در حالی که همه فکر می کردند با توجه به تساوی سپاهان تیم تراکتورسازی با یک پیروزی راحت برابر سرچشمه خود را به صدر جدول می چسباند تا سرنوشت قهرمانی گره بخورد اما شاگردان شرفی یک تساوی شیرین از قلعه نویی و شاگردانش گرفتند تا حسابی این تیم را در کرمان دمغ کنند.

اما آن هایی که این بازی را از نزدیک دیدند بیشتر از آنکه تحت تاثیر این تساوی قرار بگیرند متوجه اتفاقات آخر بازی و صحبت های اصغر شرفی و لحن حرف های او در کنفرانس مطبوعاتی شدند! حرف هایی که در اکثر خبرگزاری ها و منابع خبری منتشر نشد و در رابطه با درگیری لفظی امیر قلعه نویی و اصغر شرفی در پایان بازی بود. سوت پایان بازی دو تیم در حالی کشیده شد که بازی تحت تاثیر اخراج دقیقه پایانی مسلم فیروزآبادی به خاطر درگیری با بازیکن سپاهان بود. گفته می شد اسدی به صورت فیروزآبادی آب دهان پرت کرد تا بازیکن سرچشمه بعد از درگیری با بازیکن سپاهان از زمین اخراج شود و نفرات دو تیم نیز به شدت درگیر شوند.

 

آغاز امامت امام زمان جمله , جمله کسب و کار در مورد زمان , امام زمان

 

در این شرایط پس از پایان بازی اصغر شرفی به سمت قلعه نویی می رود تا از یکدیگر خداحافظی کنند اما مربی تیم تراکتورسازی که از حرکات لب خط ساکت الهامی مربی تیم سرچشمه به شدت عصبانی بود به سرمربی این تیم می گوید:" از شما که سرهنگ زمان شاه بودی بعید است این همه لجن دور خودت جمع کنی!!" تا مربی تیم تراکتورسازی به نوعی با تعریف از فرهنگ افسران شاهنشاهی شرفی را شرمنده کند!! البته در ادامه این ماجرا درگیری دو نیمکت به بالاترین حد خود می رسد.

 

اما بحث افسری شرفی در زمان شاه به کنفرانس خبری هم می کشد و اصغر شرفی می گوید: " ببینید کار فوتبال ایران به کجا رسیده است که چه افرادی در آن دست به ترور شخصیت می زنند! گیرم که من در حکومت قبل افسر بودم آیا همه افرادی که در آن زمان سمتی داشتند نقطه ضعف دارند؟! من نمی فهمم که قلعه نویی روی چه حسابی این بحث را مطرح کرد اما من (...) این را دارم که اینجا سمت سابقم را کتمان نکنم ولی او یادش نمی آید که من در همان زمان به جرم خرابکاری با شورت فوتبال بازداشت شدم و حتی اجازه ندادند لباسم را بعد من را جلب کنند! قلعه نویی فکر می کند اگر این حرف ها را زد من را دستگیر می کنند یا بیکارم می کنند؟! بگذارید بگوید ولی واقعا برای این فوتبال و آدم های درون آن متاسفم".

حرف های منتشر نشده شرفی در کنفرانس بعد از بازی با تراکتور خودش جزیی از خاطرات فراموش نشدنی فوتبال کرمان خواهد شد!/گل


ویدیو : جمله روز:سرهنگ زمان شاه!