جملات قصار درباره «خیانت» : همه انسان ها تا حدی می‌دانند كه خیانت كار درست ...


همه انسان ها تا حدی می‌دانند كه خیانت كار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا اكثر آنها حتی فكر خیانت را هـم به سـر خطور نـمی دهند ولـی زندگی و حقیقت تلخ تر از این حرف هاست..!؟؟ پادشا: همه انسان ها تا حدی می‌دانند كه خیانت كار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا اكثر آنها حتی فكر خیانت را هـم به سـر خطور نـمی دهند ولـی زندگی و حقیقت تلخ تر از این حرف هاست..!؟؟

کاربران گرامی، بهترین جمله از این متن یا جملات دیگری درباره خیانت را که به نظرتان زیباست را انتخاب کنید و در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

جملات قصار درباره «خیانت»
- هرگز تردیدی به خود راه ندادم كه همه بر من خیانت می كنند و باز هر بار هم كه خیانت می كردند غرق در شگفت می شدم. (فرناندو پسوا)

- ایراد، خیانت، سوءظنی شادمانه و میل به تمسخر، همگی نشانی از سلامت است و هر امر بی قید و شرطی، نشانی از بیماری. (نیچه)

- در وجود هر یك از ما خائنی بنام خودخواهی وجود دارد كه فقط در برابر تملق و چاپلوسی نرم می شود. (پل والری)

- اگر كسی یك بار به تو خیانت كرد، این اشتباه او است و اگر كسی دوبار به تو خیانت كرد، این اشتباه تو است. (دالایی لاما)

- نخستین خیانت، جبران ناپذیر است و از طریق واكنش زنجیره ای، خیانت های دیگری را بر می انگیزد كه هر كدام از آنها ما را بیش از پیش از خیانت پیشین دور می كند. (میلان كوندرا)

- از زمان كودكی، پدر و آموزگار مدرسه برای ما تكرار می كنند كه خیانت، نفرت انگیزترین چیزی است كه می توان تصور كرد. اما خیانت كردن چیست؟ خیانت، از صف خارج شدن و به سوی نامعلوم رفتن است. (میلان كوندرا)

- نفرین بر او كه با بدكاری كه به اندرز خواهی آمده همدستی كند. زیرا هم رأیی با بدكار مایه ی رسوایی و گوش دادن به دروغ، خیانت است. (جبران خلیل جبران)

- بدترین چیز در زندگی، هراس در میدان جنگ و خیانت به دوست است. (اسكار وایلد)

- تردیدها به ما خیانت می كنند، ما را از تلاش به دور می سازند و از پیروزی هایی كه به احتمال زیاد نصیب ما خواهد شد محروم می سازند. (ویلیام شكسپیر)

- اگر به فردی كه سابقه‌ی خیانت كاری دارد، راه دادید، بسیار مراقب باشید كه جایتان را نگیرد. (جفری كروكشنك)

- تردیدهای ما خائنانی هستند كه با ایجاد ترس در درونمان، ما را از تلاش باز می دارند و در نتیجه، سبب می شوند كه نتایج دلخواه را به دست نیاوریم. (ویلیام شكسپیر)

- شترها خائن هستند؛ هزاران كیلومتر راه می روند، بدون اینكه هیچ نشانه ای از خستگی در آنها نمایان شود. سپس ناگهان به زانو درمی آیند و می میرند. اسبها كم كم خسته می شوند و همیشه می دانی چقدر از آنها توقع داشته باشی و چه زمانی ممكن است بمیرند. (پائولو كوئیلو)

- نتیجه ی فریب و ریاكاری، ناامیدی و اندوه؛ و راه خیانتكاران، بسیار دشوار است. (فلورانس اسكاول شین)

پادشا: کاربران گرامی، بهترین جمله از این متن یا جملات دیگری درباره خیانت را که به نظرتان زیباست را انتخاب کنید و در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!


ویدیو : جملات قصار درباره «خیانت»