جمع و جور کردن سیم‌های اضافه به روش باسلیقه‌ها : وقتی با هیچ ترفندی نمی‌شود ...


وقتی با هیچ ترفندی نمی‌شود سیم‌ها را از جلوی دید پنهان كرد، باید از ذوق و سلیقه‌تان كمك بگیرید و با تزیینات ساده این‌چنینی تهدید‌ها را تبدیل به فرصت كنید! مجله منزل - زهره ترابی: یك‌بار تمام وسایل برقی و گجت‌هایی كه در خانه دارید را بشمارید و ببینید كه با وجود این همه وسیله تقریبا چند متر سیم از در و دیوار آویزان است؛ سیم‌هایی كه به جز برق‌رسانی و شارژ كردن، وظیفه نامنظم نشان دادن فضا را هم برعهده دارند.

خیلی وقت‌ها همه‌جا از تمیزی برق می‌زند، وسایل یك‌دست و هماهنگ هستند و هیچ نقصی در خانه وجود ندارد اما همین سیم‌هایی كه ظاهرا دیده نمی‌شوند، خانه را در چشم بقیه آشفته نشان می‌دهند. سر و سامان دادن به وضعیت سیم‌ها راه‌حل‌های ساده و كاربردی دارد كه شاید تا به حال به آن فكر نكرده باشید.

وقتی با هیچ ترفندی نمی‌شود سیم‌ها را از جلوی دید پنهان كرد، باید از ذوق و سلیقه‌تان كمك بگیرید و با تزیینات ساده این‌چنینی تهدید‌ها را تبدیل به فرصت كنید!

اضافه کردن سایت به گوگل , اضافه کردن فونت به فتوشاپ , اضافه کردن صدا به فیلم در kmplayer



حالا كه چندسالی از حمله سیم‌ها به خانه‌ها گذشته، حتما تعدادی از آنها بلااستفاده شده‌اند و برای روز مبادا قرار است راهی انبار شوند. اگر چند تا رول دستمال كاغذی داشته باشید می‌توانید آنها را در جعبه كنار هم بچینید و از هركدام برای یك سیم یا شارژر استفاده كنید. با این كار در آینده برای پیدا كردن یك سیم مشخص لازم نیست نصف روز وقت بگذارید.     

اضافه کردن مکان به نقشه گوگل , اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام , اضافه کردن سایت در گوگل



تا به حال چندبار برای‌تان پیش آمده كه گوشی در حال شارژ از سیم جدا شده و محكم با زمین برخورد كند؟ ایده‌های ساده‌ای وجود دارند كه به شما كمك می‌كند جلوی این اتفاق را بگیرید. یك راه‌حل این است كه مثل عكس، یك شیشه شامپو را از وسط نصف كنید و قسمتی از پشت آن را سوراخ كرده و به عنوان دستگیره به كار ببرید. ایده بعدی هم این است كه به جیب شلوار لی كهنه‌تان یك بند بدوزید و همین استفاده را از آن كنید.

اضافه کردن صفحه در word , اضافه کردن زبان فارسی به فتوشاپ , اضافه کردن آدرس سایت به گوگل



یك جعبه كفش را به تعداد لازم سوراخ و با كاغذ كادو تزیین كنید. حالا شما از وسایل دورریختنی یك جعبه زیبا و البته كاربردی ساخته‌اید كه به عنوان وسیله‌ای برای استتار سه‌راهی و سیم‌های شارژر به كار می‌رود.   

اضافه کردن ادمین به پیج فیسبوک , اضافه کردن لینک به پست تلگرام , اضافه کردن دکمه contact اینستاگرام



معمولا سیم‌های پشت میز كامپیوتر كه یك سرشان آزاد است به امان خدا رها می‌شوند. به خاطر همین اغلب اوقات می‌افتند زیر میز و با مكافات زیادی باید پیدای‌شان كرد. چندتا گیره ساده اما مشكل را حل می‌كند و به فضای اطراف كامپیوتر سروسامان می‌دهد.

اضافه کردن فارسی به ویندوز 7 , اضافه کردن فونت به فایلهای پاورپوینت , اضافه کردن مدیر به صفحه فیس بوک



یك رول دستمال كاغذی به همراه یك تكه كاغذ كادو می‌تواند نقش جمع و جور كننده شارژر لپ‌تاپ را بر عهده داشته باشد؛ آن هم وقتی كه فاصله‌تان با پریز كم است و طول زیاد سیم جز شلوغ نشان دادن محیط اطراف‌تان، كار دیگری نمی‌كند.

اضافه کردن اکشن به فتو شاپ , اضافه کردن شیر به قهوه , اضافه کردن magic در فتو شاپ



یكی از مراكز تجمع سیم‌ها زیر میز كامپیوتر است كه علاوه بر نامنظم كردن ظاهر خانه، كار را برای گردگیری و تمیز كردن آنجا هم مشكل می‌كند. ایده‌های زیادی شبیه به عكس، وجود دارد كه بسته به امكاناتی كه در منزل دارید می‌توانید از آنها استفاده كنید. مهم این است كه سیم‌ها از روی زمین جمع شوند و در كوچك‌ترین فضای ممكن به شكل مرتبی كنار هم قرار بگیرند.

اضافه کردن شیر , نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ , اضافه کردن نیم فاصله در ورد


ویدیو : جمع و جور کردن سیم‌های اضافه به روش باسلیقه‌ها