جمع آوری ۵۵ هزار شعله لامپ... :         مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق تهران ...



 

 

هزار سایت , لامپ , هزار و یک آهنگ

 

 

مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از جمع آوری ۵۵ هزار شعله لامپ پرمصرف اصناف تهران توسط این شركت در تیرماه امسال خبر داد.

به نقل از وزارت نیرو، سیدمحمد هاشمی جمع آوری ۵۵ هزار شعله لامپ پر مصرف در تیرماه با همكاری اصناف، توزیع ۲۱۲ هزار شعله لامپ كم مصرف و جمع آوری چهار هزار فقره انشعاب غیر مجاز در سطح شهر تهران را از فعالیت های صورت گرفته توسط شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سال جاری برشمرد.

وی با تاكید بر ضرورت رعایت مصرف برق و اصلاح الگوی مصرف توسط شهروندان تهرانی، اظهار داشت: به علت ازدیاد گرما و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی پر مصرف به خصوص كولرهای اسپیلت كه چهار برابر كولرهای آبی مصرف دارند، پیك بار شبكه برق در تهران بزرگ سه هزار و ۸۷۰ مگاوات در مقایسه با تابستان پارسال افزایش یافته است.

وی استفاده بهینه و مناسب از وسایل برقی به ویژه در ساعتهای اوج بار مصرف (در روز ۱۲ تا ۱۷ و در شب ۱۹ تا ۲۳)، استفاده حداقلی از وسایل سرمایشی و روشنایی پرمصرف، عدم استفاده از لامپ های پر مصرف در ساعت های پیك بار به ویژه در مراكز تجاری و اماكن عمومی و تفریحی را از عوامل موثر در بهینه سازی مصرف برق برشمرد...../تحلیل:فارس


ویدیو : جمع آوری ۵۵ هزار شعله لامپ...