جمشیدیان: منتظرم بعضی‌ چیزها اثبات شود : احمد جمشیدیان هافبک استقلال که اکثر ...


احمد جمشیدیان هافبک استقلال که اکثر بازی‌های امسال را به دلیل مصدومیت از دست داد فعلا قصد ندارد در این مورد حرفی بزند. خبرآنلاین: جمشیدیان در مورد مصدومیت‌های متعدد و طولانی می‌گوید: «من فعلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. الان 6 ماه است زیرنظر کادرپزشکی تمرین می‌کنم ولی هنوز تغییری ایجاد نشده است. 6 ماه است درگیر مصدومیتم هستم و اصلا مشخص نیست به چه دلیل مصدوم می‌شوم. خنده‌دار است که به خاطر یک مصدومیت ساده 6 ماه از میادین فوتبال دور بودم و هر وقت آماده بازی شدم دوباره آسیب دیدم.»

او در پاسخ به این سوال که دلیل این مصدومیت‌ها و تکرار آسیب‌دیدگی‌ها چیست می گوید: «من الان دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم و منتظرم تا بعضی چیزها برایم روشن و ثابت شود تا حرف بزنم. هنوز معلوم نیست چه زمانی به زمین مسابقه برمی‌گردم، شاید یک هفته طول بکشد، شاید یک ماه و شاید هم تا آخر فصل. فکر می‌کنم بهتر است در مورد شرایط من دکتر نوروزی و دکتر ستوده صحبت کنند.»

جمشیدیان در پاین حرف هایش می گوید: «اول فصل که به استقلال آمدم هدف های مهمی داشتم ولی همه چیز تغییر کرد و بدترین بدشاسی ها را آوردم. این بدترین سال فوتبالی ام بود و هنوز هم نمی دانم چرا وقتی خوب می شوم دوباره بعد از چند روز آسیب می بینم.»


ویدیو : جمشیدیان: منتظرم بعضی‌ چیزها اثبات شود