جلیلی: اسلام در زندگی و جامعه جاری شود : کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست ...


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در فلسطین شاید یک شیعه هم وجود نداشته باشد ولی ما برای یک آرمان متعالی به خاطر پیام پیامبر (ص) حاضریم بایستیم، حمایت کنیم و هزینه دهیم و این را برای خود یک افتخار می‎دانیم. خبرگزاری فارس:  کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در فلسطین شاید یک شیعه هم وجود نداشته باشد ولی ما برای یک آرمان متعالی به خاطر پیام پیامبر (ص) حاضریم بایستیم، حمایت کنیم و هزینه دهیم و این را برای خود یک افتخار می‎دانیم.
 
 سعید جلیلی شامگاه سه‎شنبه در جمع خواهران و برادران حوزوی استان گلستان اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در انتخابات آتی به دنبال آن هستیم عمل به تکلیف است که امیدوارم بتوانیم به خوبی به آن عمل کنیم و در این راستا هر چه خدا بخواهد رقم خواهد خورد.

وی انجام وظیفه و عمل به تکلیف از سوی منتخب مردم در رقابت ریاست‎جمهوری را یک مطالبه جدی برشمرد و ابراز داشت: در صورت پیروزی در انتخابات، مردم از منتخب خود ولایتمداری و حل مشکلات جامعه را خواستار هستند.

اسلام باید در زندگی، جامعه و حکومت جاری شود

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هدف ما این است آنچه اسلام ناب می‎خواهد در همه عرصه‎های زندگی، جامعه و حکومت جاری کنیم که یقینا این هدف بزرگی است که همه به آن ارج می‎نهیم و باید برای آن هزینه کنیم.

جلیلی افزود: هر چه ترویج، گسترش و عمل به دستورات اسلام ناب محمدی را در جامعه نهادینه کنیم آثار و برکات فراوان آن را در همین دنیا خواهیم دید.

وی متذکر شد: نص صریح قرآن اشاره کرده است که اگر ایمان داشته باشیم و در کنار آن عمل صالح انجام دهیم موجبات حیات طیبه خواهد شد.

حکومت و دولت برای دستیابی به حیات طیبه باید تلاش کنند

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه زندگی گوارا و دلنشین ماحصل حیات طیبه است، خاطرنشان کرد: زندگی شیرین و گوارایی که قرآن وعده‎اش را داده است باید حکومت و دولت آن نیز با قوت آن را دنبال کند.

جلیلی افزود: جوامع غربی با وجودی که از امکانات برخوردارند اما از داشتن یک زندگی دلنشین محروم هستند و بیشترین آمار خودکشی در این کشورها دیده می‎شود که اینها نشان می‎دهد تعالی در آنجا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای عزتمندی باید هزینه بدهیم، ابراز داشت: در فلسطین شاید یک شیعه هم وجود نداشته باشد ولی ما برای یک آرمان متعالی به خاطر پیام پیامبر (ص) حاضریم بایستیم، حمایت کنیم و هزینه دهیم و این را برای خود یک افتخار می‎دانیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌کارگیری از ظرفیت‎های مختلف جامعه را یک ضرورت مهم خواند و اذعان کرد: برای رسیدن به حیات طیبه و دلنشین باید از تمامی ظرفیت‎های مختلف استفاده کنیم.


ویدیو : جلیلی: اسلام در زندگی و جامعه جاری شود