جلوگیری از ناخن‌جویدن با دستبند هوشمند : محققین هندی دستبند هوشمندی را طراحی ...


محققین هندی دستبند هوشمندی را طراحی کرده اند که نسبت به انجام عادت های نامناسب به کاربر خود هشدار می دهد. خبرگزاری مهر: محققین هندی دستبند هوشمندی را طراحی کرده اند که نسبت به انجام عادت های نامناسب به کاربر خود هشدار می دهد. نام این دستبند هوشمند،  HabitAware's Liv است. این دستبند قادر به تشخیص مشکلات رفتاری کاربر خود به عنوان عادت های نامناسب است و به هنگام انجام آنها با به ارتعاش در آمدن به کاربر خود هشدار می دهد که آن کار را انجام ندهد.

جلوگیری ناخن جویدن , دستبند هوشمند , جویدن ناخن

HabitAware's Liv می تواند به گوشی های آندروید و iOS متصل شود و با نصب اپلیکیشن ویژه بر روی آنها و انتخاب نوع عادت، حساسیت دستبند را برای انجام آن عمل بالا برد.

برای مثال با فعال کردن گزینه ناخن جویدن، شصت مکیدن و یا موی سر را پیچاندن و قرار دادن دستبند در دستی که عمدتا با آن عادت را انجام می دهیم، می توان از تکرار عادت های نامناسب اجتناب کرد.

در واقع این دستبند هوشمند می تواند با توجه به حسگرهایی که بر روی آن تعبیه شده، نوع حرکت دست مرتبط با آن عادت را تشخیص دهد و در زمان انجام عمل به کاربر هشدار دهد. قرار است این دستبند هوشمند در اواخر سال جاری میلادی و با قیمت در حدود ۱۰۰ دلار عرضه شود.


ویدیو : جلوگیری از ناخن‌جویدن با دستبند هوشمند