جلالی: به بازیکن باتجربه نیاز داریم : سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که این تیم ...


سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که این تیم برای موفقیت در لیگ برتر به فاکتور تجربه هم نیاز دارد. خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی درمورد هدف‌هایش در باشگاه پیکان گفت: درباره هدف‌های کلی باشگاه، نحوه جذب بازیکن، برنامه‌هایی که برای آینده داریم و استفاده از پتانسیل فعلی پیکان بارها با آقای شیعی مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. هدف ما در لیگ سال آینده تثبیت موقعیت پیکان در لیگ برتر است، چون این تیم در این سال‌ها مدام به لیگ برتر صعود کرد، ولی دوباره به لیگ دسته اول سقوط کرد. می‌خواهیم جایگاه خوبی به‌دست بیاوریم و دنبال پیشرفت باشیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما این است که از بازیکنان جوان در پیکان استفاده کنیم و اتفاقاً این تیم جوان‌های خوبی دارد. یکسری از بازیکنان هم در ذهن من هستند که قطعاً از آنها استفاده خواهیم کرد. در کنار بازیکنان جوان، برای موفقیت و نتیجه‌گیری در لیگ برتر نیاز به استفاده از بازیکنان باتجربه هم داریم و باید چند فوتبالیست باتجربه به خدمت بگیریم تا تعادل برقرار شود.

سرمربی پیکان با اشاره به اتفاقاتی که در باشگاه سایپا برایش رخ داد، گفت: دوست ندارم به گذشته برگردم و دوست ندارم روزهای سختی که در سایپا داشتم را به یاد بیاورم، چون ذهنم تحت تأثیر محبت برخی از مسئولان این باشگاه قرار می‌گیرد. باید از آقای فیاض زاهد، آقای رعیت، آقای سجادی و پرسنل محترم سایپا تشکر کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.


ویدیو : جلالی: به بازیکن باتجربه نیاز داریم