جشن قهرمانی بر سر مزار هادی نوروزی : پرسپولیسی ها وعده کرده اند در صورت قهرمانی ...


پرسپولیسی ها وعده کرده اند در صورت قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر بر سر مزار هادی نوروزی حاضر خواهند شد و جشن قهرمانی را به یاد کاپیتان فقید خواهند گرفت. ورزش سه: پرسپولیسی ها وعده کرده اند در صورت قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر بر سر مزار هادی نوروزی حاضر خواهند شد و جشن قهرمانی را به یاد کاپیتان فقید خواهند گرفت. این تصمیمی بود که در سال 94 پرسپولیسی ها گرفته اند و محسن بنگر به عنوان کاپیتان آن را مطرح کرده است. جالب اینکه بعد از پیروزی پرسپولیس در دربی 82 بار دیگر سرخپوشان روی این وعده خود تاکید کرده اند و  گفته اند منتظر رقم خوردن چنین اتفاقی هستند. آنها گفته اند به محض اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر محرز شود دسته جمعی راهی بابل خواهند شد و جام را بر سر مزار هادی نوروزی می برند تا وی را در جشن قهرمانی شریک کنند.

جالب اینکه برخی از پرسپولیسی ها می گفتند پیروزی در دربی 82 مرهون دعاهای هادی است چون برای آنها قابل تصور نبود که در چنین دیدار حساسی بازی درخور تحسینی به نماش بگذارند و چهار گل بزنند و چند گل هم نزنند.

در پایان دربی 82 و در فضای مجازی پرسپولیسی ها عدد 2 و 4 را به نمایش می گذاشتند که یادآور شماره پیراهن هادی نوروزی بود و نتیجه ای که در دربی 82 رقم خورد.


ویدیو : جشن قهرمانی بر سر مزار هادی نوروزی