جزییات مراسم تشییع پیکر مجری ورزشی : پیکر مجری ورزشی برنامه‌های تلویزیون، فردا ...


پیکر مجری ورزشی برنامه‌های تلویزیون، فردا -۴ دی- از مقابل شبکه دو سیما تشییع می‌شود. خبرگزاری فارس: پیکر مجری ورزشی برنامه‌های تلویزیون، فردا -۴ دی- از مقابل شبکه دو سیما تشییع می‌شود.

صبح امروز -3 دی ماه -مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد پیکر بی‌جان «نیما نهاوندیان» از مجریان صداوسیما در منزل شخصیش پیدا شده و جسد متوفی برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

برخی منابع غیررسمی درباره مرگ این مجری اعلام کردند که او در خانه تنها بوده و صبح پس از بیدار شدن از خواب و اتفاقی شبیه به سکندری خوردن و اصابت سر با جسم سخت جان خود را از دست داده است.خانواده او پس از مراجعت به منزل و مشاهده ماجرا به سرعت با پلیس تماس گرفته‌اند.

مراسم تشییع پیکر ملیحه نیکجومند , مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده , مراسم تشییع پیکر

هنوز هیچ منبع رسمی علت مرگ نهاوندیان را اعلام نکرده است.

در آخرین پی‌گیری‌های خبرنگار ما مشخص شد پیکر این مجری فردا ساعت 9 صبح از مقابل شبکه دو سیما واقع در انتهای خیابان الوند تشییع خواهد شد و رایزنی‌ها برای خاکسپاری او در قطعه هنرمندان در حال انجام است.

نیما نهاوندیان متولد سال 1360 در شهرستان گرگان بود که از سال 82 همکاری با سازمان صدا و سیما را آغاز کرد.

اجرای چند دوره برنامه ورزش از نگاه دو، طعم ورزش، توپ طلایی، دورخیز، هفت سنگ و عید کبریا از جمله برنامه‌های نهاوندیان در شبکه دو سیماست.

نهاوندیان مدتی بود که با شبکه دو همکاری نمی‌کرد و قصد داشت حوزه اجرای خود را از ورزش به سایر حوزه‌ها تغییر دهد.


ویدیو : جزییات مراسم تشییع پیکر مجری ورزشی